کد خبر : 1799846 | 02 دی 1400 ساعت 01:09 | 13.5K بازدید | 4 دیدگاه

امپولی 2 - 4 میلان؛ امیدوار به سال 2022

میلان با ارائه نمایشی درخشان در خانه امپولی موفق به کسب برتری 2-4 شد.

امپولی 2 - 4 میلان؛ امیدوار به سال 2022

به گزارش "ورزش سه"، روسونری که با کسب نتایج ضعیف در هفته های اخیر صدر جدول را از دست داده بود، امشب و در آخرین بازی خود در سال 2021 با ارائه نمایشی خوب و با نتیجه 2-4 در خانه امپولی به برتری دست یافت.

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 موفق به زدن گل اول خود نیز شد. پاس به بیرون اولیویه ژیرو در ابتدای محوطه جریمه به فرانک کسیه رسید و این بازیکن با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

1676480

 

اما امپولی در صدد جبران برآمده و خیلی زود موفق به زدن گل تساوی شد. توپ در گوشه سمت چپ به بایرامی رسید و این بازیکن با ضربه ای محکم و تماشایی از زاویه ای دشوار توانست گل تساوی را وارد دروازه میلان کند.

 

در اواسط نیمه اول این پینامونتی بود که از گوشه محوطه فرصت زدن گل دوم امپولی را هم داشت، اما این بار مایک مایگنان به خوبی عکس العمل نشان داد و راه دروازه میلان را بست.

 

اما در دقیقه 42 میلان به گل دوم دست یافت. روی پاس سائلماکرز، فرانک کسیه در گوشه سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای زمینی و البته بهره گیری از اشتباه دروازه بان امپولی دروازه را باز کرد و نیمه اول با برتری 1-2 روسونری به اتمام رسید.

 

1676481

 

امپولی نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی و با حرکت تماشایی کوترونه فرصت داشت به گل تساوی دست یابد، اما ضربه این بازیکن از فاصله نزدیک به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 63 میلان صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد. الساندرو فلورنزی، مدافع ایتالیایی روسونری پشت توپ قرار گرفته و با یک ضربه تماشایی و دقیق توانست گل سوم میلان را نیز وارد دروازه حریف کند.

 

اما این پایان کار نبود و دقایقی بعد باز هم میلان به گل رسید. این بار تئو هرناندز در میان شلوغی محوطه صاحب فرصت گلزنی شده و با ضربه ای دقیق برای چهارمین بار دروازه امپولی را باز کرد.

 

در دقیقه 82 داور بعد از بازبینی صحنه یک پنالتی به سود امپولی اعلام کرد. پینامونتی، بازیکن قرضی اینتر پشت توپ قرار گرفته و موفق شد گل دوم این تیم را به ثمر برساند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت میلان 2-4 امپولی را شکست داد.

دیدگاه‌ها