کد خبر : 1799865 | 02 دی 1400 ساعت 20:11 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد جالب اسپتزیا: پیروزی بدون شوت در چارچوب

اسپتزیا در جریان دیدار برابر ناپولی موفق شد رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

رکورد جالب اسپتزیا: پیروزی بدون شوت در چارچوب

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در  هفته نوزدهم لیگ ایتالیا و در ورزشگاه خانگی خود میزبان اسپتزیا بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد.

شاگردان تیاگو موتا در حالی موفق به کسب سه امتیاز این بازی در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا شدند که خوان ژسوس، مدافع ناپولی، تک گل این بازی را در دقیقه 37 به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی اوپتا پائولو، اسپتزیا اولین تیمی است که موفق شده بدون این که هیچ شوتی در چارچوب زده باشد برنده یک بازی شود.

 این آمار برای اولین بار پس از فصل 05-2004 به ثبت می‌رسد که اوپتا شروع به جمع‌آوری داده‌های لیگ ایتالیا کرده است.

 

1676554

 

با این حال اسپتزیا شب آسانی را برای کسب این سه امتیاز پیش رو نداشت و تلاش زیادی را به کار گرفت تا بتواند برابر حملات بی‌امان شاگردان اسپالتی دوام بیاورد، چرا که شاگردان ناپولی در این بازی در مموع 26 شوت داشتند که هفت شوت از این میان در چارچوب قرار داشت اما موفق به باز کردن دروازه نشدند.

این پیروزی اهمیت زیادی برای اسپتزیا داشت که حالا پنج امتیاز با منطقه و جنووا فاصله دارد و با همین اختلاف امتیاز به تعطیلات کریسمس خواهد رفت.

پیش از این بسیاری از منابع خبری مدعی شده بودند که شاید تیاگو موتا به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم برکنار شود اما با کسب این پیروزی، این مربی نیز حداقل فعلا به کارش روی نیمکت این تیم ادامه خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها