کد خبر : 1799868 | 02 دی 1400 ساعت 21:56 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد درخشان میلان در خارج از خانه با 17 برد

میلان با پیروزی برابر امپولی توانست با یکی از رکوردهای جالب سری A در مسابقات خارج از خانه برابری کرد.

رکورد درخشان میلان در خارج از خانه با 17 برد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ ایتالیا به مصاف امپولی رفت و موفق شد با نتیجه پر گل 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد.

تیم پیولی به لطف گل زودهنگام فرانک کسیه از حریف پیش افتاد اما ناپولی تنها شش دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند.

با این حال میلان همچنان فشار را حفظ کرد و پیش از پایان نیمه اول با دبل کسیه بار دیگر به گل رسید تا این تیم با پیروزی 1-2 به رختکن برود.

دو گل الساندرو فلورنزی و تئو هرناندز در نیمه دوم هم باعث شد که میلان سه امتیاز این بازی را از آن خود کند و گل دیرهنگام آندره‌آ پینامونتی نیز تاثیری در تغییر نتیجه این بازی نداشت.

 

1668859

 

اوپتا پائولو خبر داده که پیروزی میلان برابر امپولی در بازی شب گذشته در واقع هفدهمین پیروزی خارج از خانه این تیم در سال 2021 بوده است.

آنها حالا به دومین تیم در تاریخ لیگ ایتالیا تبدیل شدند که موفق می‌شوند در یک سال به 17 پیروزی متوالی در دیدارهای خارج از خانه برسند.

پیش از آنها ناپولی موفق شده بود به این رکورد برسد که در سال 2017 تحت هدایت مائوریتزیو ساری در 18 بازی خارج از خانه پیروز شده بود.

میلان با پیروزی در بازی شب گذشته با 42 امتیاز از 19 بازی و قرار گرفتن در رده دوم جدول لیگ ایتالیا به تعطیلات کریسمس رفت تا تنها چهار امتیاز با اینتر، رقیب همشهری، در صدر جدول فاصله داشته باشد.

این دو تیم در تاریخ شش فوریه در بازی برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند و این بازی می‌تواند نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمان نهایی این فصل داشته باشد.

دیدگاه‌ها