کد خبر : 1799906 | 02 دی 1400 ساعت 17:01 | 88.5K بازدید | 31 دیدگاه

توافق با دمبله برای تمدید

ژاوی به اولین هدف خود در بارسلونا رسید (عکس)

عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسا طبق ادعای دیاریو اسپورت تصمیم به تمدید قرارداد 5 ساله با بارسلونا گرفته است.

ژاوی به اولین هدف خود در بارسلونا رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پنج ساله عثمان دمبله با بارسلونا در ماه ژوئن به پایان می رسد و مدیران باشگاه در ماه های اخیر به شدت برای تمدید قرارداد با او تلاش کرده اند، اما این فرانسوی تا به امروز پیشنهادات را رد کرده و تمایلی به ماندن نشان نداده است. گفته می شد هیئت مدیره بارسلونا به این نتیجه رسیده شانس چندانی برای حفظ عثمان دمبله وجود ندارد و این بازیکن به طور قطع در فصل تابستان و به صورت رایگان این باشگاه را ترک خواهد کرد اما دقایقی پیش اسپورت در خبری اختصاصی اعلام کرد که دمبله و بارسا بر سر تمدید 5 ساله به توافق رسیده اند و هفته بعد این خبر رسمی خواهد شد. دمبله حتی حاضر شده از دستمزد خود نیز کم کند که در شرایط اقتصادی فعلی بارسا، اتفاقی کاملا مثبت است.

 

 

1676666

 

 

وقتی ژاوی در مراسم معارفه خود به عنوان مربی جدید بارسا حاضر شد، تمدید با دمبله را به عنوان اولویت مطرح کرد و گفت که این بازیکن در پست خودش در دنیا بی رقیب است. بسیاری از این اظهارنظر ژاوی تعجب کردند ولی در بازی های اخیر ژاوی نشان داده است که روی دمبله در پست بال راست بی اندازه حساب می کند و ستاره فرانسوی نیز به خوبی جواب داده است. در واقع اگر مصدومیت ها اجازه دهند، دمبله می تواند بسیار به کار ژاوی و بارسا بیاید.

 

 

1676426

 

 

دمبله سبک زندگی اش را تغییر داده و دیگر خبری از شب نشینی های طولانی نیست. او فیزیوتراپ، بدنساز و آشپز اختصاصی دارد، زودتر از گذشته در تمرینات حاضر می شود و قصد دارد به بهترین شکل پاسخ اعتماد ژاوی را بدهد. دمبله به این نتیجه رسیده است که ماندن شدن در بارسا و کار زیر نظر مربی ای که به وی اطمینان 100 درصدی دارد، بهتر از پیوستن به تیمی دیگر با فضایی متفاوت  است. او قصد دارد عضوی از تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 باشد و معتقد است در بارسا راحت تر به این هدف خواهد رسید.

 

دیدگاه‌ها