کد خبر : 1799970 | 02 دی 1400 ساعت 20:39 | 37K بازدید | 7 دیدگاه

تارتار، عامل آخرین «حیاکن رهاکن» در پرسپولیس!

پرسپولیس و ذوب آهن در حالی به مصاف هم می‌روند که سرخپوشان پایتخت با خاطراتی تلخ از تقابل با تارتار وارد زمین خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دو سال اخیر تنها دو بار بازنده بوده که یکی برابر نفت مسجدسلیمانِ تحت هدایت مهدی تارتار بوده است؛ زمانی که قرمزها در پاییز ۱۳۹۸ برای ورود به جمع مدعیان تلاش می‌کردند اما تیم کالدرون مغلوب نفت شد.

 

 

 

 

 

در این بازی که با حضور کم تعداد هواداران و در شرایطی متفاوت برگزار می‌شد، شاگردان تارتار نمایش مطلوبی داشتند و توانستند از روی یک کرنر توسط علیزاده به گل برسند و در ادامه با حفظ مسابقه به بردی ارزشمند برسند؛ بردی که منجر به یک اتفاق مهم روی سکوهای سرخ شد.

 

 

 

 

هواداران خشمگین پرسپولیس که سه شکست در هفته‌های ابتدایی مقابل شهرخودرو، تراکتور و سپاهان را تجربه کرده بودند، با این باخت نارضایتی خود را علنی کردند و گروهی از آنها شعار «کالدرون حیا کن، پرسپولیس رو رها کن» سر دادند.

 

 

 

 

 

البته گابریل کالدرون در ادامه با بردهای متوالی موفق شد شرایط را تغییر دهد و به قهرمانی نیم فصل هم برسد اما در نهایت بدون امتیاز از تقابل با تارتار، ایران را ترک کرد.

 

حالا پرسپولیس در مقابل شاگردان مهدی تارتار قرار خواهد گرفت و این بار هم پرسپولیس برای حضور در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به پیروزی مقابل این مربی باتجربه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها