کد خبر : 1800220 | 03 دی 1400 ساعت 22:50 | 83.5K بازدید | 14 دیدگاه

روزی که فرگوسن، مسی را به رونالدو ترجیح داد

سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، از حامیان اصلی کریستیانو رونالدو بوده اما حتی او نیز زمانی لیونل مسی را ترجیح داده است.

روزی که فرگوسن، مسی را به رونالدو ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در حالی در لیگ برتر توپ می‌زند که عملکرد خوبی در ترکیب منچستریونایتد داشته و جز بازیکنان کلیدی این تیم است اما در 36 سالگی از دوران اوج عبور کرده و به پایان دوران فوتبالش نزدیک می‌شود.

از سوی دیگر، لیونل مسی هم در شرایطی مشابه قرار دارد و در تلاش است تا در 34 سالگی بتواند با شرایط جدیدی در پاری سن ژرمن سازگار شده و نمایش خوبش در طول دوران حضور در بارسا را در این تیم نیز تکرار کند.

با این حال بحث درباره انتخاب یکی از این دو نفر به عنوان بهترین بازیکن دنیا در طول سال‌های اخیر همیشه یکی از مهم‌ترین مباحث بین هواداران و فوتبال‌دوستان بوده است.

فرگوسن در سال 2003 اقدام به خرید رونالدو کرد و به او کمک کرد که به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شود اما به نظر می‌رسد که او نیز در برهه‌ای لیونل مسی را به رونالدو ترجیح داده است.

 

1675101

 

در سال 2015، فرگوسن در پاسخ به سوالی درباره انتخاب یکی از این دو نفر از سوی جان پروت، قهرمان سابق اسنوکر جهان، گفت:« مردم می‌گویند چه کسی بهترین بازیکن جهان است؟ و بسیاری از مردم به  درستی مسی را انتخاب می‌کنند، شما نمی‌توانید این نظر را زیر سوال ببرید

با این حال این مربی سابق یونایتد همچنان به حمایت از رونالدو ادامه داده و گفت:« اما رونالدو می‌تواند برای میلوال، کویینز پارک رنجرز و دانکستر روورز یا هر تیمی بازی کند و هر بازی هت تریک کند. من مطمئن نیستم که مسی قادر به انجام چنین کاری باشد. رونالدو با دوپا بازی می‌کند، سریع است، در هوا عالی عمل می‌کند، شجاع است و البته مسی هم شجاع است. من فکر می‌کنم مسی بازیکنی موفق در بارسلونا است

دیدگاه‌ها