کد خبر : 1800191 | 03 دی 1400 ساعت 19:42 | 23.8K بازدید | 18 دیدگاه

هررا: باید در خدمت مسی باشیم تا او بدرخشد

آندرر هررا، هافبک پاری سن ژرمن، معتقد است که بازیکنان این تیم باید به لیونل مسی کمک کنند.

هررا: باید در خدمت مسی باشیم تا او بدرخشد

به گزارش "ورزش سه"، هررا در سال 2019 به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد جدا شده و به پاری سن ژرمن پیوست و از آن زمان به این باشگاه در فتح شش جام قهرمانی و صعود به فینال لیگ قهرمانان کمک کرده است.

امباپه و نیمار ستاره‌های اصلی پی اس جی در طول این مدت بودند اما حالا لئو مسی نیز به جمع ستاره‌های این تیم اضافه شده تا قدرت بیشتری به تیم مائوریسیو پوچتینو بدهد.

مسی که 21 سال درخشان را در بارسلونا سپری کرد، آگوست امسال از این تیم جدا شده و به پی اس جی ملحق شد و تا به حال شش گل و پنج پاس گل در 16 بازی ابتدایی‌اش برای این تیم به ثبت رسانده است.

هررا درباره تاثیر حضور مسی در این تیم به روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو گفت:« بازیکنانی رد سطح مسی به زمان کمتری برای تطبیق نیاز دارند. او در فرانسه، اسپانیا، ژاپن یا ماداگاسکار به یک شکل بازی می‌کند. او هفتمین توپ طلایش را برد و همیشه طوری تمرین می‌کند و لذت می‌برد انگار تازه شروع به بازی کرده است. هیچ اقدامی در تمرینات برای او شوخی نیست.»

 

1676075

 

این بازیکن ادامه داد:« ما بارها بهترین نسخه از لئو را دیده‌ام، همانطور که در بازی برابر منچسترسیتی در پارک دو پرنس نشان داد اما من فکر می‌کنم این به بازیکنان اطراف او نیز بستگی دارد. ما همه باید در خدمت او باشیم تا بتواند بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. معمولا بازیکنان جدید باید با شرایط سازگار شوند اما در این مورد برعکس است چون ما درباره بهترین بازیکن تاریخ حرف می‌زنیم.»

هررا درباره تمدید قرارداد کیلیان امباپه گفت:« هنوز زمان برای تمدید قرارداد این بازیکن هست. ما مثال‌های بسیاری داشتیم که بازیکنان در فوریه، مارس یا آوریل تمدید کردند. هنوز زمان برای انجام این کار وجود دارد. او پسری صمیمی و بامزه است و زندگی را با شوخ طبعی پیش می‌برد. ما شوخی‌های بسیاری در تیم داریم و واقعا درباره شرایط قرارداد کسی صحبت نمی‌کنیم.»

این بازیکن همچنین درباره انتقاداتی که از نیمار می‌شود اظهار داشت:« حرف‌هایی که درباره نیمار می‌زنند برای من مهم نیست. من او را به خوبی می‌شناسم، او دوست من است و قلب بزرگی دارد. نیازی نیست اشاره کنم که او فوتبالیستی استثنایی است. چیزی که میلیون‌ها نفر که او را نمی‌شناسند می‌گویند ربطی به تجربه من از دوستی با او ندارد.»

دیدگاه‌ها