کد خبر : 1800259 | 04 دی 1400 ساعت 09:49 | 24K بازدید | 7 دیدگاه

رای‌گیری کاپیتانی در لیورپول؛ رقابت آلیسون و صلاح

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در مقطعی از فصل جاری برای انتخاب کاپیتانش به رای‌گیری روی آورده است.

رای‌گیری کاپیتانی در لیورپول؛ رقابت آلیسون و صلاح

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در طول این فصل مانند بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری با مصدومیت و غیبت بازیکنانش در  طول رقابت‌ها روبرو بوده است.

این تیم در طول چند فصل گذشته گروهی چهار نفره از بازیکنان را داشته که می‌توانستند بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندند اما پس از این که همه آنها در دیداری غایب بودند، کلوپ تصمیم گرفت که این گروه را به شش نفر افزایش دهد.

با این حال این مربی آلمانی انتخاب دو نفر دیگر را برعهده بازیکنان لیورپول گذاشت تا به بازیکنی که خودشان مدنظر دارند رای دهند.

آلیسون یکی از کسانی بود که در این بین انتخاب شد و حالا پنجمین گزینه برای به بازو بستن بازوبند کاپیتانی لیورپول به حساب می‌آید، اتفاقی که در بازی برابر پورتو و میلان رخ داد.

 

1576358

 

این دروازه‌بان به ESPN برزیل گفت:« معمولا در اروپا، کاپیتان‌ها کسانی هستند که تجربه بیشتری از بقیه دارند یا تعداد بازی‌های بیشتری در یک تیم انجام داده‌اند. ما اخیرا گروهی چهار نفره داشتیم که همگی مصدوم شدند. کلوپ باید انتخاب می‌کرد و به فیرمینو روی آورد که بازی بیشتری انجام داده بود. پس از آن او تصمیم گرفت که برای انتخاب کاپیتان‌های جدید بین بازیکنان رای‌گیری کند.»

آلیسون ادامه داد:« واینالدوم هم از تیم جدا شده بود و همین باعث شد که تعداد کاپیتان‌ها به شش نفر افزایش پیدا کند. من هم یکی از کسانی بودم که رای آوردم. از این که هم تیمی‌هایم به من اعتماد دارند خوشحال هستم اما بدون توجه به این که آیا بازوبند را به دست ببندم یا نه، فکر می‌کنم همه در این مسئله رهبری نقش مهمی دارند. این حس رهبری به عنوان یک دروازه‌بان بسیار مهم است.»

باید دید که دیگر بازیکنی که در کنار آلیسون در این گروه شش نفره قرار گرفته کیست و اگر محمد صلاح نباشد، بسیار برای او ناراحت کننده خواهد بود. این بازیکن مصری پیش از این از این که در بازی برابر میتدلند بازوبند را در اختیار نداشت بسیار ناراحت شده و گفته بود که انتظار داشت خودش به عنوان کاپیتان انتخاب شود.

 

دیدگاه‌ها