کد خبر : 1800296 | 04 دی 1400 ساعت 11:57 | 25.7K بازدید | 10 دیدگاه

پارکر:

رودیگر باید از چلسی جدا شده وبه یونایتد ملحق شود

پل پارکر، بازیکن سابق منچستریونایتد، معقتد است که آنتونیو رودیگر چلسی را به مقصد این تیم ترک کند.

رودیگر باید از چلسی جدا شده وبه یونایتد ملحق شود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هیچ نشانی از پیشرفت در مذاکرات تمدید قرارداد در این تیم به چشم نمی‌خورد.

این مدافع به یکی از بازیکنان کلیدی آبی‌های لندن تحت هدایت توماس توخل تبدیل شده که باعث شد آنها سال گذشته به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنند.

این دفاع قدرتمند چلسی بود که نقش مهمی در قهرمانی این تیم ایفا کرد و در تمامی مراحل این تورنمنت تنها چهار گل دریافت کرد که رکوردی جدید به حساب می‌آمد و رودیگر نیز در این میان نقش مهمی داشت.

 

1675370

 

گفته می‌شود باشگاه‌های بسیاری از جمله رئال مادرید و بایرن مونیخ خواهان جذب این بازیکن هستند اما پل پارکر معتقد است که این بازیکن باید به حضور در لیگ برتر ادامه دهد.

این بازیکن سابق یونایتد به بتینگ اکسپرت گفت:« اگر او قرار باید در چلسی بماند باید بداند که نقش بسیار مهمی در این تیم دارد و هواداران از او الگو ساخته‌اند. باید بگویم که پیوستن او به منچستریونایتد اقدامی بلندپروازانه است. من درک می‌کنم که چرا او خواهان انجام چنین کاری است و باور دارم که می‌تواند تعیین کننده باشد.»

پارکر ادامه داد:« اگر شما او را در کنار واران قرار دهید، می‌توانید تفاوت بسیاری در تیم ایجاد کنید. او سرعت خوبی دارد و شما درباره بازیکنی صحبت می‌کنید که قهرمان جام جهانی و لیگ قهرمانان شده و مدافع میانی‌ای دارید که در سبک قدیمی در واقع یک رهبر واقعی است. او عملا در زمین داد می‌زند و بازیکنان را مدیریت می‌کند. او واقعا فوق العاده است.»

 

دیدگاه‌ها