کد خبر : 1800317 | 04 دی 1400 ساعت 13:52 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

سختگیری محمود زاده در دربی خوزستان

دیدار حساس فولاد - نفت آبادان در ورزشگاه فولاد آره‌نا با نظم خاصی به پایان رسید.

سختگیری محمود زاده در دربی خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در استادیوم های خارج از تهران هنوز برخی از هواداران نزدیک و متعصب به تیم ها در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند اجازه ورود لیدرهای فولاد و نفت آبادان به محوطه نزدیک به ورزشگاه داده نشد.

 

فریبرز محمود زاده که مسئول برگزاری رقابت های لیگ بعنوان ناظر در این مسابقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا حاضر بود، در ابتدای مسابقه از نیروی انتظامی خواست تا مانع از حضور افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران بزرگ ورزشگاه فولاد آره‌نا بشود. این مساله باعث شد تا ماموران انتظامی کلیه افراد حتی خبرنگاران را از این جایگاه که امکانات مناسبی هم دارد بیرون کنند اما دوباره پس از گفتگو با محمود زاده به تنی چند از خبرنگاران اجازه ورود به این محوطه داده شد.

 

 

1677128

 

فریبرز محمود زاده با پایان این مسابقه همچنان در اهواز باقی ماند تا به برگزاری بازی تیم های استقلال ملاثانی و سایپا هم نظارت داشته باشد. مسابقه ای که در شرایطی برگزار می‌شود که با وجود حضور دو تیم لیگ دسته اولی در اهواز، این شهر بزرگ از نظر زمین در مضیقه است و تیم ها نسبت به شرایط ورزشگاه تختی که میزبان مسابقات دو تیم استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی است، اعتراض شدیدی دارند.

دیدگاه‌ها