کد خبر : 1800339 | 04 دی 1400 ساعت 15:27 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید مدیرفنی فوتبال زنان از حمایت‌های فدراسیون فوتبال؛

ایراندوست: 26 سال است چنین حمایتی را ندیده بودم

مدیرفنی تیم ملی فوتبال زنان ایران از شرایط این تیم و حمایت‌های انجام شده ابراز رضایت کرد و این‌چنین گفت که امیدوار است با کسب نتایج مطلوب، پاسخ اعتمادها داده شود.

ایراندوست: 26 سال است چنین حمایتی را ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایطی مهیای حضور در جام ملت‌های آسیا 2022 هند می‌شود که یک چهره نام‌آشنا در کادرفنی این تیم حضور دارد؛ نصرت ایراندوست. مربی کهنه‌کار و باتجربه فوتبال ایران که پس از انتخاب دخترش به عنوان سرمربی تیم ملی، در کسوت مدیرفنی کار خود را آغاز کرد و البته پیشتر نیز در تیم ملی فوتبال زنان سابقه مدیریت فنی را داشت.

 

ایراندوست درباره عملکرد فدراسیون فوتبال در قبال تیم ملی فوتبال زنان گفت: تیم ملی فوتبال زنان از اردیبهشت ماه سال جاری تشکیل شد و در این 8 ماه فدراسیون فوتبال حمایت های لازم را از تیم ملی فوتبال زنان انجام داده است؛ اهل تعریف و تمجید نیستم اما حمایت از تیم ملی فوتبال زنان، در اختیار گذاشتن پرواز اختصاصی و همچنین داشتن البسه یکدست و مناسب نشان از عملکرد مطلوب فدراسیون کنونی می‌دهد که جا دارد از تلاش‌های عزیزی خادم در جهت حمایت ویژه زنان تشکر و قدردانی کنم.

نصرت ایراندوست در واکنش به وضعیت فنی بازیکنان تیم ملی توضیح داد: شرایط بازیکنان تیم ملی خوب است با برگزاری مسابقات لیگ برتر زنان، آمادگی و هماهنگی بازیکنان بیشتر شده است؛ در همین راستا از مدیران عامل و کادرفنی باشگاه‌های لیگ برتر زنان تشکر می‌کنم که همکاری لازم را با تیم ملی زنان داشتند. انشاءالله نتایج این همکاری را با پیشرفت بازیکنان بزودی مشاهده خواهند کرد.

 

مدیرفنی تیم ملی با اشاره به حمایت‌های کم‌سابقه انجام شده از فوتبال زنان گفت: من از سال 74 با فدراسیون فوتبال همکاری می کنم، توجه ای که فدراسیون عزیزی خادم به تیم ملی زنان دارد در فدراسیون‌های گذشته مشاهده نشده بود؛ بازیکنان این تفاوت‌ها را می‌بینند و با جان و دل برای تیم ملی تلاش می‌کنند. امیدوارم بازیکنان با عملکرد مناسب شان نتایج قابل قبولی را در بازیهای جام ملت‌های آسیا بدست بیاورند و همراه با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صعودمان را جشن بگیریم.

 

دیدگاه‌ها