کد خبر : 1800398 | 04 دی 1400 ساعت 20:10 | 41.2K بازدید | 2 دیدگاه

روایت استاد الدوحه قطر

رنجی که الوکره با اخراج این بازیکن ایرانی کشید

روزنامه استاد الدوحه قطر اخراج و غیبت امید ابراهیمی در میان میدان را عامل از دست رفتن پیروزی این تیم می داند.

رنجی که الوکره با اخراج این بازیکن ایرانی کشید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دهم، الوکره روز گذشته برابر الشمال با تساوی یک – یک متوقف شد تا این تیم پس از 4 پیروزی در 5 بازی قبلی خود، برابر این تیم انتهای جدولی متوقف شود. دیداری که با یک گل به سود الوکره در جریان بود ولی اخراج مستقیم امید ابراهیمی بازیکن ایرانی الوکره، کار را برای این تیم سخت کرد.

 

روزنامه استاد الدوحه قطر با پرداختن به این موضوع، اخراج ابراهیمی را عامل از دست رفتن پیروزی الوکره عنوان کرده است. در گزارش این روزنامه آمده است: الوکره تقریباً یک پیروزی جدید را به دست آورده بود و در حال ادامه مسیر بردهای خود بود اما در دیداری که آبی و سفیدپوشان موقعیت های زیادی را مقابل دروازه الشمال از دست بوده اند و به کسب 3 امتیاز نزدیک بودند، به یک تساوی بسنده کردند.

 

در حالی که روند بازی به سود الوکره پیش می رفت، ماجرای اخراج امید ابراهیمی بازیکن این تیم پس از درگیری خشونت آمیز او با ناصر النصر بازیکن الشمال سرآغاز تحولی در روند بازی بود و الوکره از دقیقه 56 بازی را با 10 نفر ادامه داد تا اینکه الشمال موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

 

1677228

 

تیم الوکره که یکی از مهمترین ارکان تیم خود را از دست داده بود، نتوانست از دروازه اش دفاع کند به خصوص اینکه امید ابراهیمی در پوشش دفاعی و همچنین پشتیبانی از بازیکنان هجومی تیمش نقش مهمی داشت به همین دلیل الوکره پس از اخراج این بازیکن، با فشارهایی روبرو شد که منجر به گل تساوی الشمال شد.

 

غیبت این بازیکن ایرانی در دیدار بعدی الوکره نیز قطعی است و این به معنای رنج بیشتر تیم الوکره در بازی بعدی با السد است و لوپز سرمربی این تیم باید برای جبران غیبت ابراهیمی، به دنبال جایگزین مناسبی باشد.

دیدگاه‌ها