کد خبر : 1800471 | 05 دی 1400 ساعت 11:28 | 19K بازدید | 2 دیدگاه

تاخیر در ورود به زمین فقط یک اتفاق بود

کرمانشاهی: ضربه شدید بود، نمی‌توانستم نفس بکشم

دروازه بان جوان پیکان ۷۰ دقیقه با درد از دروازه تیمش محافظت کرد اما در نهایت شاهد پیروزی لذت بخش مقابل سپاهان بود.

کرمانشاهی: ضربه شدید بود، نمی‌توانستم نفس بکشم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجدکرمانشاهی یکی از خبرسازترین چهره‌های لیگ برتر در هفته یازدهم بود؛ این دروازه‌بان که نقش مهمی در پیروزی ارزشمند پیکان مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان داشت، در دقیقه 23 بازی طی برخوردی که با بهروز نوروزی‌فرد مدافع خودی و شهریار مغانلو مهاجم سپاهان داشت از ناحیه پهلو بشدت آسیب دید و درد زیادی کشید.


مصدومیت کرمانشاهی باعث شد تا در چند صحنه بازی هم متوقف شود اما با مداوای او در رختکن بین دو نیمه این دروازه بان با وجود دردی که داشت برای پیکان تا پایان مسابقه به میدان رفت و نمایش خوبی هم داشت.


این دروازه‌بان درباره برد تیمش مقابل سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر به خبرنگار "ورزش سه" گفت: با توجه به صحبت های آقا مجتبی(حسینی) و تمریناتی که انجام داده بودیم می خواستیم که سپاهان را در ضد حمله ها غافلگیر کنیم که خوشبختانه این کار را انجام دادیم و نتیجه لازم را گرفتیم.


او در مورد عملکرد خوب خودش در این دیدار ادامه داد: ورزشگاه نقش جهان همیشه برای من خوش یمن بوده و سال گذشته هم در این استادیوم خوب کار کردم. خداراشکر که توانستم به تیمم کمک کنم و برای پیکان مثمرثمر باشم.


کرمانشاهی در مورد صحنه برخوردش با مغانلو و مصدومیتی که تا پایان بازی اذیتش کرد،‌ گفت: برخورد من با مغانلو و مدافع خودمان بود و به شدت مچ پایم و شکمم آسیب دید و حتی نفس کشیدن برایم سخت شده بود ولی با کمک پزشکان تیم توانستم دردم را کمتر و بازی را به اتمام برسانم.

 

1677065


او  در مورد علت اینکه در بین دو نیمه بازیکنان پیکان با تاخیر وارد زمین شدند و حاشیه‌هایی در این خصوص ایجاد شد، خاطرنشان کرد:‌خود آقا مجتبی هم در این مورد صحبت کرد. رختکن تیم میهمان در ورزشگاه نقش جهان واقعا دور است. از طرفی مصدومیتی که برای من پیش آمد، باعث شد تا بازیکنان دیگر و کادرفنی نگران باشند و کمی زمان از دستمان دررفت. مساله خاصی نبود. هیچ وقت سابقه نداشته در تیم هایی که آقای حسینی سرمربی اش است، چنین مسائلی پیش بیاید و این موضوع فقط یک اتفاق بود.


دروازه بان پیکان در مورد علت غیبت در بازی قبلی  پیکان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: با نظر آقا مجتبی بازی نکردم و به نظر ایشان احترام می‌گذارم و تابع تصمیماتش هستم.


کرمانشاهی در مورد دیدار با شهرخودروی مشهد  گفت: با تیم خوب و جوان پدیده بازی داریم آنها تا به اینجای کار کمی بدشانسی آوردند اما از نظر فنی عالی کار کردند ولی در این بازی هم همانند دیدار با سپاهان به زمین می رویم که سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم امسال نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته برای پیکان کسب کنیم.


این دروازه‌بان صحبت‌هایش را اینطور به پایان برد: جا دارد از آقای اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه بابت حمایت‌هایش تشکر کنم. ایشان با وجود محدودیت‌هایی که دارند، از ابتدای فصل زحمات زیادی برای تیم ما کشیده و اجازه نداده کمبودی را احساس کنیم. خدا را شکر از لحاظ امکانات و سخت افزاری مشکلی نداریم و همگی برای یک هدف که آن هم موفقیت پیکان است می‌جنگیم.

دیدگاه‌ها