کد خبر : 1800845 | 07 دی 1400 ساعت 12:07 | 16.6K بازدید | 3 دیدگاه

نگاه‌ها متوجه فرزند زوج فوتبالی در اردوی ملی؛

آرنیکا، همچنان چهره ویژه فوتبال ایران (عکس)

فرزند الهام فرهمند و حسین پاپی حضورش در اردوی تیم ملی زنان و در کنار مادرش، حسابی در روزهای گذشته خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه" مراسم نمادینی در جهت حمایت از فوتبال ملی زنان در آستانه اعزام به جام ملت‌های آسیا 2022 در مرکز ملی فوتبال با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات‌رئیسه و همچنین میهمانان ویژه‌ای چون خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، کاظمی‌پور معاون وزیر ورزش در امور زنان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز برگزار شد.

 

در حاشیه برگزاری این مراسم، نگاه‌ها متوجه حضور یک کودک در اردوی تیم ملی فوتبال زنان بود؛ آرنیکا پاپی. فرزند الهام فرهمند و حسین پاپی که در 5 ماهگی عضو ویژه اردوی ملی فوتبال زنان شده، چرا که با دعوت فرهمند از سوی مریم ایراندوست، او نیز فرزندش را هم کنار خود به کمپ تیم‌های ملی آورده تا در کنار همراهی تیم ملی، از آرنیکا نیز نگهداری کند.

 

 

اقدامی که مورد توجه انسیه خزعلی و مریم کاظمی‌پور معاونان رئیس‌جمهور و وزیر ورزش قرار گرفت و امروز برای دقایقی با الهام فرهمند نیز به گفتگو پرداختند.

 

گفتنی است که هنوز تکلیف قرار گرفتن نام الهام فرهمند در فهرست نهایی و 23 نفره تیم ملی فوتبال زنان مشخص نشده، اما اگر نام او در جمع منتخبان باشد، مطمئنا چالش همراهی آرنیکا در کنار مادرش از نکات جالب‌توجه اردوی تیم ملی فوتبال زنان خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها