کد خبر : 1800857 | 07 دی 1400 ساعت 12:43 | 8K بازدید | 10 دیدگاه

این تیم می‌تواند راهی جام جهانی شود؛

خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه؟ اعلام خواهد شد!

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان از بررسی موضوع ورود زنان در ورزشگاه و انجام پیگیری‌ها در این زمینه خبر داد.

خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه؟ اعلام خواهد شد!

به گزارش "ورزش سه" انسیه خزعلی که امروز میهمان ویژه تمرین تیم ملی فوتبال زنان بود و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد شاگردان مریم ایراندوست بود و در جمع بازیکنان برای دقایقی به صحبت پرداخت، در هنگام خروج از مرکز ملی فوتبال در جمع خبرنگاران قرار گرفت و درباره مراسم امروز گفت: امروز به اینجا آمده بودم که دختران‌مان را ببینم و از آنها تشکر کنم؛ همچنین مراسمی هم تشکیل دادند و از آن استفاده کردیم. از اینکه امکانات به صورت مساوی تقسیم می‌شود و تبعیضی بین مردان و زنان وجود ندارد، خیلی خوشحال شدم.

 

خزعلی در ادامه صحبت‌های خود درباره تیم ملی فوتبال زنان گفت: از اینکه دختران ایران برای اولین‌بار به مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند، خیلی خوشحالم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم؛ آنها قطعاً می‌توانند به جام جهانی صعود کنند و نشان بدهند که می‌توان با حفظ ارزش‌ها و معیارها در صحنه‌های مختلف اجتماع حاضر باشند.

 

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان پاسخی هم به سوالات درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها داشت و توضیح داد: جلسات در حال برگزاری است و امیدواریم نتیجه‌اش  زودتر اعلام شود.

 

او درباره این‌که آیا زنان در بهمن‌ماه می‌توانند نظاره‌گر بازی تیم ملی در ورزشگاه باشند، پاسخ داد: این مربوط به تصمیم‌گیری کلان دولت است و امیدواریم این کار انجام شود.

 

انسیه خزعلی در واکنش به اولتیماتوم فیفا درباره موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها گفت: کسی نگفته که نیستند؛ اجازه بدهید تصمیمی که گرفته می‌شود، اعلام خواهد شد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره شرایط آمادگی تیم ملی فوتبال زنان گفت: امکانات خوبی در اختیارشان قرار گرفته و حتی برای اولین بار با هوای اختصاصی اعزام شدند که هم مانع از خستگی شد و هم باعث شد حفاظت مناسب ایجاد شود که کمتر در کشورهای اطراف و منطقه چنین چیزی را شاهد هستیم.

دیدگاه‌ها