کد خبر : 1801598 | 11 دی 1400 ساعت 11:41 | 24.5K بازدید | 1 دیدگاه

درخشش الهام در آستانه جام ملت‌ها؛

هت‌تریک فرهمند؛ مادرِ فوتبالی در فرم ایده‌آل (عکس)

الهام فرهمند بعد از درخشش در تیم ملی، توانست در عرصه باشگاهی به روند موفق خود ادامه بدهد تا همچنان گزینه حضور در فهرست نهایی تیم ملی باشد.

به گزارش "ورزش سه" هفته گذشته اخبار فوتبال زنان حول الهام فرهمند بود، ستاره باتجربه تیم ملی و باشگاه ذوب‌آهن که حضور او در کنار فرزندش در کمپ‌های تیم ملی به یک سوژه خبری مهم تبدیل شده بود، چرا که ستاره ذوبی‌ها در کنار مادر شدن توانسته بود بازگشت موفقی به میادین داشته باشد و به لحاظ فنی عملکرد خوبی را از خود به ثبت برساند.

 

فرهمند بعد از دو هفته حضور در اردوی ملی، روز گذشته در ترکیب ذوب‌آهن مقابل سارگل بوشهر به میدان رفت و در برتری 8-1 تیمش موفق شد هت‌تریک کند تا آمادگی‌های خود را بیش از پیش نشان بدهد.

 

1678723

 

الهام فرهمند که تلاش می‌کند نام خود را در جمع 23 بازیکن نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها قرار بدهد، آمادگی فنی بالایی را روز گذشته مقابل حریف بوشهری نشان داد.

 

باید دید در اردوی بعدی تیم ملی که منتج به اعزام به هند خواهد شد، آیا نام فرهمند در جمع مدعوین خواهد بود و این ستاره باتجربه می‌تواند همراه تیم ملی به هند برای حضور در جام ملت‌ها برود یا خیر؛ با این‌حال آمادگی فنی بالای فرهمند بعد از گذراندن دوران بارداری و تولد فرزندش از نکات جالب‌توجه است.

 

1678724

دیدگاه‌ها