کد خبر : 1801731 | 11 دی 1400 ساعت 19:48 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم مشکلات را حل کنند؛

خالدی: شرایط مالی و روحی نفت افتضاح است!

مدافع تیم صنعت نفت معتقد است این تیم با حل مشکلات مالی می‌تواند نتایج بهتری کسب کند.

 خالدی: شرایط مالی و روحی نفت افتضاح است!

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان در حالی در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم رفت که این تیم شکستی را در فصل تجربه نکرده بود و کمتر کسی تصور می‌کرد صنعت نفت بتواند با سه گل آلومینیوم را شکست دهد.

 

امید خالدی مدافع تیم صنعت نفت آبادان درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی سخت و پر فشاری بود. آلومینیوم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و اکثر بازیکنانشان سرعتی هستند و ما را در خط دفاع اذیت کردند. ما به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و برای برد وارد زمین شده بودیم. خدا را شکر می‌کنیم که به نتیجه دلخواهمان رسیدیم.

 

خالدی در خصوص شرایط صنعت نفت پس از پیروزی برابر آلومینیوم عنوان کرد: مشکلات زیادی از لحاظ امکانات، شرایط مالی و روحی داریم که دوست ندارم زیاد درباره این مسائل صحبت کنم. امیدوارم هر چه زودتر مدیر عامل و هیئت مدیره مشکلات موجود را حل کنند.

 

بازیکن صنعت نفت با انتقاد از مشکلات مالی این تیم تاکید کرد: بیشتر فوتبالیست ها آرزو دارند در تیم صنعت نفت آبادان و کنار مردم فوتبال دوست، خونگرم و مهمان نواز آبادان فوتبال بازی کنند اما بخاطر عدم وجود امکانات و شرایط مالی بد منصرف می‌شوند. من شخصا از حضور در آبادان لذت می‌برم و همیشه برای خوشحالی خانواده ام و همینطور هواداران دوست داشتنی صنعت نفت تمام تلاشم را کرده‌ام و خواهم کرد.

 

مدافع آبادانی ها در پاسخ به این سوال که آیا صنعت نفت می‌تواند در بازی های آینده شرایطش را در جدول بهتر کند، بیان کرد: انشاالله مشکلات مالی حل شوند و ما هم تمام تمرکزمان را می‌گذاریم که بهترین نتایج را کسب کنیم و دل هواداران برزیل ایران را شاد کنیم.

 

خالدی که تجربه حضور در مس رفسنجان را دارد در خصوص تقابل با این تیم در هفته سیزدهم لیگ برتر و حس و حال خودش پیش از این بازی گفت: مس تیم پولداری است و بازیکنان خوبی هم برای این فصل جذب کرده است و هم در فصل گذشته و هم در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است. من نیم فصل سال گذشته در مس بازی کردم و الان در آستانه‌ این بازی احساس بی پولی دارم. انشاالله با تلاش بچه ها بتوانیم با دست پر از این بازی خارج شویم و به آبادان برگردیم.

 

دیدگاه‌ها