کد خبر : 1801734 | 11 دی 1400 ساعت 20:01 | 24K بازدید | 5 دیدگاه

عملیات نجات دروازه سیتی تکرار شد (عکس)

ناتان آکه، مدافع هلندی منچسترسیتی به شکل فوق العاده ای دروازه این تیم را در مقابل آرسنال نجات داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در دیداری دشوار و در شرایطی که حدود یک ساعت تحت تاثیر نمایش درخشان آرسنال بود، با تکیه بر حرفه ای گری خود و البته اشتباهات حریف دو بار به گل رسیده و در نهایت سه امتیاز حساس این دیدار را به حساب خود واریز کرد.

 

در کوران حملات آرسنال بود که این تیم با تکیه بر VAR صاحب یک پنالتی شده و کار را به تساوی کشاند. اما لحظاتی بعد از زدن گل تساوی بود که آیمریک لاپورت با اشتباهی عجیب فاصله ای تا باز کردن دروازه خودی نداشت. ضربه سر او و خروج ادرسون باعث شد سیتی در آستانه دریافت یک گل به خودی قرار بگیرد، اما ناتان آکه خود را به موقع رساند و روی خط توانست توپ را دور کند.

 

1678959

 

1678960

 

سه سال قبل و در چنین روزهایی بود که در نبرد حساس منچسترسیتی و لیورپول نیز چنین صحنه ای رخ داد. در آن بازی دروازه ادرسون در آستانه باز شدن بود، اما جان استونز به شکل خارق العادی ای دروازه را نجات داد و در شرایطی که بخش بیشتر توپ وارد دروازه شده بود، توانست از گل خوردن تیمش جلوگیری کند. در نهایت سیتی آن فصل با تکیه بر همین نتیجه مقابل لیورپول به قهرمانی دست یافت و حالا شاید این نجات خیره کننده ناتان آکه نیز نقش مهمی در موفقیت تیم پپ گواردیولا ایفا کند.

 

1678961

دیدگاه‌ها