کد خبر : 1801741 | 11 دی 1400 ساعت 20:51 | 43.1K بازدید | 6 دیدگاه

آرون رمزدیل:

چه تیمی سیتی را اینقدر اذیت کرده است؟

آرون رمزدیل، دروازه بان آرسنال اعتراف کرد که بعد از شکست مقابل منچسترسیتی ناامید شده است.

چه تیمی سیتی را اینقدر اذیت کرده است؟

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در یک ساعت ابتدایی دیدار در مقابل منچسترسیتی نمایشی فراتر از تصور داشته و از حریف قدرتمند خود پیش افتاده بود. اما یک پنالتی بحث برانگیز و در ادامه 10 نفره شدن آرسنال شرایط مسابقه را تغییر داده و در نهایت سیتی با گل دقیقه 93 رودری 2-1 پیروز شد. آرون رمزدیل، دروازه بان توپچی ها در پایان این دیدار در مورد شکست برابر سیتی و البته داوری جنجالی این دیدار صحبت کرده است.

 

آرون رمزدیل گفت: "پذیرفتن این شکست دشوار و ناامید کننده است، اما چاره ای جز قبول آن نداریم و باید این نتیجه را بپذیریم. فکر نمی‌کنم حتی بسیاری از تیم‌های دیگر نیز قادر به ارائه چنین نمایشی در مقابل منچسترسیتی باشند. البته دریافت کارت قرمز و 10 نفره شدن آرسنال بازی را تغییر داد و ما در آستانه کسب پیروزی در این دیدار بودیم.

 

1678972

 

ما دوباره به پیش خواهیم رفت و حالا یک نیمه نهایی مهم در پیش داریم. اگر نگوییم سیتی بهترین تیم لیگ برتر محسوب می شود، قطعا باید آنها را در بین بهترین ها قلمداد کرد. اما ما نیز تیم جوانی هستیم و از هیچکس نمی ترسیم.

 

عملکرد داوری؟ دو صحنه پنالتی مشابه رخ داد و من نمی دانم چرا به داور می گویند یکی را ببین و دیگری را نیازی نیست. حالا دلیلی برای به کارگیری تکنولوژی بازبینی صحنه وجود دارد و داور باید از آن استفاده کند. به نظر من این ناشی از ناهماهنگی بود و تمام هدف این تکنولوژی کمک به بهبود جریان بازی است. کارت قرمز گابریل؟ خیلی گیج شدم، زیرا اولین کارت زرد او را ندیدم و این تصمیم جریان بازی را تغییر داد."

دیدگاه‌ها