کد خبر : 1801785 | 12 دی 1400 ساعت 10:41 | 29.6K بازدید | 16 دیدگاه

اعتراض آرسنال به خارج از زمین کشیده شد! (عکس)

ستاره های آرسنال در شبکه های اجتماعی به داوری جنجالی دیدار این تیم در مقابل منچسترسیتی اعتراض کردند.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از قبول 9 شکست متوالی در لیگ برتر برابر منچسترسیتی دیروز فرصت خوبی برای غلبه بر این تیم داست. توپچی ها در یک ساعت اول تیم برتر میدان بوده و با یک گل از رقیب قدرتمند خود پیش افتاده بودند، اما تصمیمات تاثیرگذار داوری همه چیز را تغییر کرد. ابتدا استورات آتول بعد از بازبینی صحنه یک پنالتی مشکوک به سود سیتی اعلام کرد و در ادامه گابریل مالاگاش، مدافع جوان آرسنال را نیز از زمین اخراج کرد. در نهایت سیتی در دقیقه 93 توسط رودری به گل برتری دست یافته و پیروز این دیدار جنجالی لقب گرفت. این تصمیمات اعتراض ستاره های آرسنال را برانگیخته و آنه در توئیتر واکنش نشان داده اند.

 

1679023

 

گابریل مالاگاش در صفحه خود نوشت: "پذیرفتنش سخت است، اما فقط خدا همه چیز را می داند. افتخار می کنم که بخشی از این تیم هستم. روحیه  شگفت انگیز، ما در کنار هم تلاش کرده و تا آخر مبارزه می کنیم. برای این تیم تا حد مرگ خواهم می دوم و به این روند پیشرفت در سال 2022 نیز این ادامه می دهیم."

 

اما الکساندر لاکازت، کاپیتان جدید و فرانسوی آرسنال نیز از تصمیمات داوری شاکی است. مهاجم توپچی ها نیز در صفحه خود نوشت: "فکر نمی کنم مستحق چنین تصمیماتی بودیم، اما من به تیمم افتخار کرده و از شما هواداران تشکر می کنم که هرگز ما را تنها نگذاشتید، شما فوق العاده بودید."

 

1679024

دیدگاه‌ها