کد خبر : 1801872 | 12 دی 1400 ساعت 18:01 | 13.9K بازدید | 12 دیدگاه

رانگنیک: اجازه نمی دهم کاوانی در ژانویه جدا شود

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که در ادامه فصل به ادینسون کاوانی احتیاج دارد.

رانگنیک: اجازه نمی دهم کاوانی در ژانویه جدا شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فرداشب در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان ولورهمپتون خواهد بود. شیاطین سرخ چند روز پیش یک پیروزی روحیه‌بخش مقابل برنلی کسب کردند و قطعاً با هدف پیروزی و بهبود اوضاع خود در جدول رو در روی ولوز قرار می گیرند.

 

شایعات زیادی در مورد آینده ادینسون کاوانی وجود دارد. در همین راستا رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، پیش از دیدار برابر ولورهمپتون درباره این بازیکن گفت: "حرفه‌ای بودن و اخلاق کاری او شگفت‌انگیز است. من به او گفتم که به شدت می‌خواهم تا پایان فصل بماند. او این را می داند. او همچنین می داند که من چقدر برایش اعتبار قائلم و چقدر به او احترام می گذارم.

 

 

1678684

 

 

در هفته‌های گذشته چند گفتگو با ادینسون داشتم و می داند که من در ژانویه اجازه جدایی اش را صادر نخواهم کرد. او بازیکن بسیار مهمی برای ادامه فصل است و برای من واضح است که ادینسون باید بماند."

 

رانگینک در مورد وضعیت دونی فن دبیک نیز گفت: "تا آنجایی که من او را می‌شناسم، می‌دانم که ذهنیتی عالی دارد. در هر جلسه تمرین او به سختی کار می کند و یک بازیکن کاملاً متعلق به تیم است. من مطمئنم که در ادامه شانس بازی کردن پیدا خواهد کرد. هفته گذشته با او هم چندین مکالمه داشتم. البته که شرایط برایش دشوار است چرا که می‌خواهد برای تیم ملی هلند بازی کند و برای این کار باید در اینجا به میدان برود."

 

 

1666943

 

 

رانگنیک در مورد غیبت های آنتونی مارسیال در ترکیب منچستریونایتد هم گفت: "این ربطی به مصدومیت ندارد. او خیلی واضح گفت که می‌خواهد برود و من می‌توانم خواسته اش برای بازی منظم‌تر در جای دیگر را درک کنم."

دیدگاه‌ها