کد خبر : 1801875 | 12 دی 1400 ساعت 18:11 | 22.8K بازدید | 6 دیدگاه

از ایران تماس دارم اما در بنگلادش راحتم؛

خالد شفیعی: سیدجلال الگویم برای خداحافظی است!

خالد شفیعی مدافع ایرانی شاغل در بنگلادش می‌گوید که همچنان قصد دارد فوتبالش را ادامه دهد.

خالد شفیعی: سیدجلال الگویم برای خداحافظی است!

به گزارش ورزش سه، خالد شفیعی که سابقه حضور در تیم هایی مثل فجرسپاسی، تراکتور، سپاهان و سایپا را در کارنامه خود دارد سال گذشته بعد از فسخ قراردادش با سایپا تصمیم به ترک ایران گرفت و با حضور در تیم باشوندارا بنگلادش به کار خود ادامه داد.

 

شفیعی که محبوبیت خاصی در بین هواداران تراکتور دارد پس از ارائه عملکردی خوب و همچنین رضایت از شرایطش در لیگ بنگلادش قرارداد خود را با این تمدید کرد حالا با پیشنهاداتی با لیگ ایران مواجه شده که البته صحبت دقیق درباره این موضوع را به آینده موکول کرد.

 

مدافع تیم باشوندارا در گفتگویی با خبرنگار ما در ابتدا درباره وضعیت حال حاضر  این تیم توضیح داد: ما سال گذشته هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمان شدیم اما امسال تیم ما از حضور در جام حذفی انصراف داد چون بازی ها در چمن مصنوعی برگزار می‌شد و ما هم در تمرین دو بازیکن خوبمان را از دست دادیم. به همین دلیل اعلام کردند که در این چمن بازی نمی‌کنیم و در حال حاضر در حال برگزاری جام حذفی هستند، اینجا اول جام حذفی و بعد از آن لیگ برگزار می‌شود و دیدارها از دو هفته آینده شروع خواهد شد.

 

او در خصوص شرایط خودش در این تیم بیان کرد: شرایط خوبی دارم. در ای اف سی کاپ و لیگ و حذفی شرایط خوبی با تیم باشوندارا داشتم و توانستیم قهرمان شویم و آنها پیشنهاد تمدید و همکاری دادند و من هم چون شرایط خوبی داشتم و راضی بودم یک فصل دیگر قراردادم را تمدید کردم. امسال هم بخاطر جام جهانی همه لیگ ها باید تا ماه آگوست به پایان برسد و من هم تقریبا تا شش ماه دیگر قراردادم به پایان می‌رسد.

 

شفیعی در توصیف تفاوت لیگ ایران و بنگلادش گفت: لیگ ایران جزو لیگ های باکیفیت آسیاست و با لیگ بنگلادش قابل مقایسه نیست ولی لیگ بنگلادش هم جدیدا بخاطر هزینه های خوبی که اینجا انجام می‌شود و بازیکنان خارجی خیلی خوبی که به این لیگ اضافه شده‌اند، لیگ نسبت به قبل خیلی بهتر شده و الان هم دو بازیکن ایرانی دیگر به جز من به لیگ بنگلادش اضافه شده‌اند.

 

شفیعی در واکنش به این مساله که شنیده می‌شود قصد بازگشت به لیگ ایران را دارد توضیح داد: سه باشگاه ایرانی لطف کردند و تماس هایی گرفتند اما فعلا چیزی مشخص نیست و باید صبر کنیم تا زمان بگذرد و شرایط مشخص شود‌.

 

این مدافع با تجربه که هم‌اکنون ۳۳ سالگی خود را پشت سر می‌گذارد با بیان این مساله که فعلا قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد گفت: الگوی من بازیکنانی مثل سیدجلال و مهدی رجب زاده و مرتضی اسدی و محمد نصرتی هستند و دفاع ها می‌توانند تا سنین بالاتر بازی کنند. خدا را شکر من هم بخاطر شرایط فیزیکی شرایط خوبی دارم و فعلا قصد اعلام بازنشستگی ندارم.

دیدگاه‌ها