کد خبر : 1801878 | 12 دی 1400 ساعت 18:27 | 15.6K بازدید | 69 دیدگاه

ختافه ۱-۰ رئال؛ سال ۲۰۲۲ تلخ شروع شد

رئال مادرید در اولین دیدار خود در سال 2022 با یک گل از ختافه شکست خورد.

ختافه ۱-۰ رئال؛ سال ۲۰۲۲ تلخ شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه تعطیلات سال جدید میلادی، رئال مادرید صدرنشین رقابت‌های لالیگا امروز در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات مهمان ختافه بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

بر خلاف انتظار این ختافه بود که شروع بهتری داشت و موفق شد در دقیقه 9  روی اشتباه عجیب و نابخشودنی ادر میلیتائو انس اونال را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1679180

 

 

در دقیقه 17 لوکا مودریچ می توانست گل تساوی رئال مادرید را به ثمر برساند اما ضربه این ستاره کروات با بدشانسی به تیر دروازه ختافه برخورد کرد و به بیرون رفت.

 

در ادامه نیمه اول رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت نیز روی دروازه ختافه ایجاد کرد اما نتوانست گلی به ثمر برساند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان تمام شود.

 

در دقیقه 68 رئال مادرید می‌توانست توسط کریم بنزما کار را به تساوی بکشاند اما ضربه این بازیکن در دهانه‌ در حوزه توسط مدافع ختافه به کرنر فرستاد.

 

 

1679177

 

 

در دقیقه 73 یک موقعیت نصفه و نیمه دیگر برای رئال مادرید خلق شد جایی که داوید آلابا روی یک ضربه ایستگاهی می‌توانست گلزنی کند اما شوت این بازیکن با اختلاف نسبتاً کمی از کنار دروازه ختافه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 76 یک فرصت فوق العاده گلزنی برای رئال مادرید از دست رفت. جایی که ضربه عالی کاسمیرو با واکنش استثنایی دروازه بان ختافه همراه شد.

 

 

1679174

 

 

در دقیقه 90 ایسکو که تازه به زمین مسابقه آمده بود می توانست گل تساوی بخش رئال مادرید را به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن باز هم توسط دروازه‌بان ختافه مهار شد تا رئال مادرید یک شکست تلخ دیگر را تجربه کرده باشد.

دیدگاه‌ها