کد خبر : 1801885 | 12 دی 1400 ساعت 19:04 | 18.9K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش هافبک رئال مادرید به باخت تلخ برابر ختافه

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، می گوید این تیم تلاش خود را انجام داده اما در کسب پیروزی ناکام بوده است.

واکنش هافبک رئال مادرید به باخت تلخ برابر ختافه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید، صدرنشین قاطع رقابت های لالیگا امروز و در حالی که تصور می‌شد شاگردان کارلو آنچلوتی کار چندان دشواری برای پیروزی مقابل ختافه پیش رو نداشته باشند
، نهایتاً با نتیجه 1-0 از حریف خود شکست خوردند. این دومین شکست لوس بلانکوس در این فصل بود و حالا به اصلی ترین تعقیب کننده آنها یعنی سویا این فرصت را خواهد داد که به رئال نزدیک شوند.

 

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، در روز بد این تیم عملکرد نسبتا خوبی داشت و حتی روی یک صحنه می توانست با یک شوت بسیار زیبا گل تساوی تیمش را به ثمر برساند اما ضربه فوق العاده این بازیکن با واکنش بهتر دروازه بان ختافه به کرنر فرستاد شد تا این ستاره برزیلی با بدشانسی روبرو شده باشد.

 

 

1679185

 

 

کاسمیرو در واکنش به شکست تلخ رئال مادرید مقابل ختافه گفت: "ما با سیستم پنج دفاعه مشکل داریم. باید کار کنیم. اگر بازی امروز 3-1 می شد نیز چیزی تغییر نمی کرد. وقتی شما شکست می خورید فقط باید یک کار را انجام دهید و آن جنگیدن است. ما همیشه باید برای کسب سه امتیاز ها تلاش کنیم. ما می‌دانستیم که بازی مقابل ختافه همیشه اینگونه است. این شیوه بازی آنهاست. با این حال ما تا انتها تمام تلاش خود را انجام دهیم."

دیدگاه‌ها