کد خبر : 1801906 | 12 دی 1400 ساعت 19:49 | 14.1K بازدید | 12 دیدگاه

آنچلوتی: انگار تیم ما هنوز در تعطیلات بود

کارلو آنچلوتی، معتقد است که نتیجه تساوی برای دیدار این تیم مقابل ختافه عادلانه‌تر بوده است.

آنچلوتی: انگار تیم ما هنوز در تعطیلات بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شروع ناامیدکننده و تلخی را در سال نو میلادی تجربه کرد. شاگردان کارلو آنچلوتی امروز در هفته نوزدهم لالیگا مقابل ختافه قرار گرفتند و نهایتاً در مسابقه ای که عملکرد چندان خوبی نداشتند با یک گل از حریف خود شکست خوردند.

 

کارلو آنچلوتی بعد از شکست تیمش گفت: "ما 10 دقیقه بعد از گل واکنش خوبی نشان دادیم، سپس عصبی بودیم، توپ‌ها و دوئل‌ها را از دست دادیم. گل اول را به بازیکنی دادیم که معمولاً فوق العاده است. فکر می‌کنم در مورد این بازی چیز زیادی برای گفتن وجود نداشته باشد، ما همچنان ادامه خواهیم داد. تساوی عادلانه بود زیرا ما مستحق باخت نبودیم. اما یک گل خوردیم و باختیم. به نظر می رسید تیم در تعطیلات است."

 

 

1679213

 

 

صحنه مشکوک روی مارسلو: "داور تعیین کننده نبوده است، اگر تیم خوب بازی کند، پس می تواند پیروز شود. من در نیمه اول عصبانی بودم، دو کارت زرد دریافت کردیم که نباید این اتفاق رخ می داد."

 

حضور ادن هازارد به عنوان یار تعویضی: "به دلیل برخی جزئیات ما تصمیم گرفتیم که آسنسیو و رودریگو کار را آغاز کنند. می‌دانستیم که به خاطر  مسائل مربوط به کرونا آنها نمی توانند به شکل کامل در زمین حضور داشته باشند بنابراین هازارد را به بازی آوردیم که او هم فوق‌العاده عمل کرد."

 

 

1679214

دیدگاه‌ها