کد خبر : 1801936 | 12 دی 1400 ساعت 21:48 | 26.6K بازدید | 5 دیدگاه

لحظه ای که بلای مونت به خیر گذشت (عکس)

میسون مونت تا آستانه گرفتن کارت قرمز نیز پیش رفت ولی آنتونی تیلور و کمک داوران ویدیویی تصمیم به اخراج او نگرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، در لحظاتی که لیورپول توانسته بود گل دوم خودش را وارد دروازه چلسی کند، شاگردان توخل در وضعیت خوبی به سر نمی بردند. دریافت دو گل در خانه مقابل دیدگان هزاران هوادار خودی در استمفوردبریج، شرایط را برای آنها سخت کرده بود که دلیل عصبی شدن میسون مونت نیز همین مسئله بود.

 

با گل زیبایی که صلاح وارد دروازه مندی کرد، بازیکنان چلسی تحت فشار قرار گرفتند و عصبی شدن میسون مونت نیز یکی از دلایل همین شرایط بود. در دقیقه 31 تیاگو سیلوا در زمین خودی صاحب توپ شد. او با نگاهی به میسون مونت قصد داشت تا توپ را با یک ارسال بلند به او برساند تا تیمش را از سمت راست به حرکت درآورد.

 

 

 

1679266

 

1679264

 

 

اما در این لحظه میسون مونت با تصمیم عجیبی به مکان فرود احتمالی توپ هجوم برد و به شکل کاملا عامدانه با کوستاس سیمیکاس برخورد کرد و تنها به قصد زدن او وارد یک چالش با بازیکن لیورپول شد. پس از برخورد دو بازیکن، آنها روی زمین افتادند که شیطنت میسون مونت به همینجا ختم نشد و او هنگام برخاستن با پا ضربه ای را به سیمیکاس وارد کرد که باعث اعتراض بازیکنان لیورپول از جمله فن دایک شد.

 

پس از گذشت ثانیه هایی، تیم کمک داور ویدیویی با آنتونی تیلور قاضی مسابقه وارد مشورت شد تا احتمال دریافت کارت قرمز در این صحنه را مورد بررسی قرار دهند. به همین دلیل بازی برای لحظاتی متوقف شد و میسون مونت نیز که به خوبی از اقدامش آگاه بود، ثانیه های پراسترسی را پشت سر می گذاشت.

 

1679267

 

1679265

 

با وجود بازبینی این صحنه توسط تیم داوری VAR، اما آنتونی تیلور به نشانه از سرگیری بازی در سوت خود دمید که این تصمیم برای بازیکنان لیورپول بسیار تعجب برانگیز بود چرا که آنها میسون مونت را حداقل لایق دریافت یک کارت زرد می دانستند ولی این اتفاق رخ نداد تا دقایقی بعد چلسی کامبک زده و پیش از اتمام بازی در نیمه نخست، بازی را به تساوی بکشاند.

 

1679268

دیدگاه‌ها