کد خبر : 1802055 | 13 دی 1400 ساعت 17:27 | 16.8K بازدید | 11 دیدگاه

ادن در رئال اوج می‌گیرد

لیکنز: ادن هازارد در بارسلونا بدتر از رئال می‌شد!

مربی سابق تراکتورسازی معتقد است ادن هازارد در بارسا شرایطی به مراتب بدتر از وضعیت کنونی خود پیدا می‌کرد.

لیکنز: ادن هازارد در بارسلونا بدتر از رئال می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد طی دوران حضور خود در رئال‌مادرید نتوانسته روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند و هیچ شباهتی به بازیکنی که برای چلسی به میدان می‌رفت نداشته است؛ همچنین در این فصل نیز اوضاع برای ستاره بلژیکی تغییری نکرده و او پس از مقطع ابتدایی فصل که مصدوم بود، حالا که شرایط آرمانی دارد هم در ترکیب ثابت به میدان نمی رود.

هازارد دیشب از ابتدای نیمه دوم بازی رئال و ختافه به زمین رفت و نمایش بدی هم نداشت. انتظار می رفت او در ترکیب ثابت قرار بگیرد ولی کارلو آنچلوتی رودریگو را به وی ترجیح داد. کارلتو در توصیف بازی هازارد از لفظ درخشان استفاده کرد.

 

 

1679436

 

 

جورج لیکنز مربی بلژیکی سابق تراکتورسازی همچنان خوشبین است که ادن هازارد پس از سه سال بتواند بازهم اوج بگیرد. او در این رابطه گفت:« من هوادار درجه یک هازارد هستم. پس از یکسری مصدومیت های متوالی، او حالا شرایط بدنی بهتری دارد. معتقدم پیراهن رئال را به هازارد هدیه نداده اند و او با شایستگی توانست نظر مسئولان رئال را جلب کند. ادن بهترین بازیکن لیگ برتر بود و لایق پیراهن رئال اما بسیار بدشانس بوده است.»

 

 

1679437

 

 

لیکنز ادامه داد:« خوشبختانه او به بارسا نرفت چون معتقدم شرایط برایش بدتر هم می شد. اخیرا او در یکی از بازی های رئال 12.3 کیلومتر دوید که آماری فوق العاده است و نشان می دهد در فرم خوبش قرار دارد. بازی در رئال همین است و باید سعی کنید بهترین خودتان باشید. به لطف ذهنیت قدرتمندش، ادن می تواند در رئال به اوج برگردد. او بازیکن فوق العاده ای است و من همچنان به او امیدوارم.»

 

 

دیدگاه‌ها