کد خبر : 1802146 | 13 دی 1400 ساعت 21:04 | 37K بازدید | 6 دیدگاه

انتقام از تیم سابق در دقیقه 90؛

میثم مجیدی و شادی درون‌گرایانه (عکس)

مدافع چپ سابق استقلال توانست بعد از 5 سال جدایی از این تیم، امروز برابر تیم پیشین خود گلزنی کند.

میثم مجیدی و شادی درون‌گرایانه (عکس)

به گزارش "ورزش سه" میثم مجیدی یکی از گزینه‌های تعویض رسول خطیبی در هفته‌های گذشته بوده و این مدافع باتجربه که به تازگی از کمند مصدومیت رها شده، در قامت یار تعویضی به تیمش توانسته در بازی‌های اخیر کمک کند؛ او در بازی با نساجی بعد از اعلام پنالتی به سود آلومینیوم به میدان فرستاده شد و توانست گل تساوی‌بخش تیمش را بزند.

 

امروز و برای مصاف حساس با استقلال، خطیبی تصمیم گرفت تا مدافع سابق آبی‌ها را در جمع نفرات ذخیره نگه دارد و در نیمه دوم به میثم مجیدی فرصت بازی مقابل تیم قبلی خود را داد که این مدافع توانست نقش اصلی را در میدان مسابقه ایفا کند.

 

مجیدی 8 دقیقه بعد از حضورش در زمین مسابقه و در دقیقه 90+1 توانست زهر خود را به تیم سابق بریزد و  دروازه حسین حسینی را فرو ریخت تا گل تساوی را به سود تیمش وارد دروازه استقلال کند.

 

مدافع سابق آبی‌ها بعد از گلزنی، بدون آن‌که شادی از خود بابت این گل نشان بدهد، با چهره‌های آرام در آغوش همبازیان خود قرار گرفت و به احترام این‌که سه سال تجربه بازی در استقلال دارد، شادی از خود نشان نداد.

 

میثم مجیدی در لیگ پانزدهم به استقلال تحت هدایت پرویز مظلومی پیوست و سه سال نسبتاً خوب را در این تیم گذراند و سپس از جمع آبی‌های پایتخت جدا شد و به صبای قم رفت.

 

عکاس: محمد عباسی

 

1679610

 

1679611

 

 

دیدگاه‌ها