کد خبر : 1802265 | 14 دی 1400 ساعت 13:51 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنان صنعت نفت در آستانه فسخ قرارداد

بازیکنان صنعت نفت به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان به دنبال فسخ قرارداد هستند.

بازیکنان صنعت نفت در آستانه فسخ قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، بحرانی بی‌سابقه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را فرا گرفته است؛ در حالی که بازیکنان این تیم امروز تمرین باشگاه را تحریم کرده و در آن حضور پیدا نکردند، حالا خبر می‌رسد که با توجه به اینکه با گذشت ۱۳ هفته از مسابقات لیگ آنها هنوز دریافتی نداشته‌اند، به دنبال فسخ قرارداد با این تیم در نیم‌فصل هستند.

موضوعی که باعث می شود بازیکنان در این موضوع دست بالا را داشته باشند، این است که تا اینجای فصل هیچ گونه دریافتی‌ای از سمت باشگاه نداشته‌اند و طبق قوانین می‌توانند قرارداد خود را فسخ کرده و به سایر باشگاه‌ها بپیوندند.

 

پیش از این علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت در کنفرانس‌های مطبوعاتی خود گلایه فراوانی از مسئولین استان خوزستان و شهر آبادان داشت و بابت عدم همکاری برای پرداخت بودجه لازم برای تیمداری دلخوری زیادی داشت. اکنون باید دید مسئولان استان خوزستان و همچنین شهر آبادان چه تصمیماتی را برای احیای این تیم ریشه دار اتخاذ می‌کنند و راهی برای خروج از این بحران دارند یا خیر.

 

صنعت نفت آبادان هفته آینده در تقابل نفتی‌هایی که بحران مالی دارند، به مصاف تیم مسجدسلیمان خواهند رفت، اما در آستانه این مسابقه وضعیت تمرینی و روحی شاگردان منصوریان نامساعد گزارش می‌شود.

دیدگاه‌ها