کد خبر : 1802502 | 15 دی 1400 ساعت 16:18 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

مهماندوست با ساعی به تکواندو برمی گردد؟

به نظر می رسد یکی از اولین تصمیمات سرنوشت ساز هادی ساعی در بخش کادرفنی تیم ملی مردان باشد.

مهماندوست با ساعی به تکواندو برمی گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، حدود 13 سال بعد از کنار گذاشتن دوران قهرمانی، هادی ساعی توانست بر مسند ریاست فدراسیون تکواندو بنشیند. پرافتخارترین ورزشکار ایران در تاریخ المپیک امروز با شکست پولادگر در یک رقابت نفس گیر، سکاندار فدراسیون شده و باید خیلی زود تیم ملی را برای مسابقات مهم سال آینده از جمله بازی های آسیایی هانگژو آماده کند.


در سال های اخیر فریبرز عسکری هدایت تیم ملی را برعهده داشت و حتی بعد از ناکامی در المپیک هم در سمت خود باقی ماند. اما حالا به نظر می رسد با ورود هادی ساعی اتفاقات دیگری در راه است.


ساعی بعد از پایان انتخابات درباره احتمال تغییر فریبرز عسکری گفت: فعلا اردوها تعطیل شده است. اولین رویداد مسابقات کشورهای اسلامی است. باید بیینیم چه اتفاقی می افتد.


اما رضا مهماندوست که از سال ها قبل و به خاطر اختلاف رییس وقت فدراسیون از تیم ملی جدا شد و به کشورهای دیگر از جمله آذربایجان رفت، به خاطر ارتباط نزدیک با هادی ساعی، حالا گزینه اول قرار گرفتن در راس کادرفنی تیم ملی است. ساعی در خصوص احتمال بازگشت مهماندوست بعد از حدود 10 سال می گوید: ما از تمام پتانسیل خود استفاده می کنیم. او از مربیان خوب تکواندوی ایران است اما فعلا جای دیگری مشغول هستند.

دیدگاه‌ها