کد خبر : 1802553 | 15 دی 1400 ساعت 21:25 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: اینزاگی ببخش، اما امیدوارم اینتر ببازد!

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس از اینتر به عنوان مدعی اصلی فتح اسکودتو نام برد.

آلگری: اینزاگی ببخش، اما امیدوارم اینتر ببازد!

به گزارش "ورزش سه"، سال 2022 برای یوونتوس دشوار آغاز می شود و این تیم فردا شب در مسابقه ای حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت. مکس آلگری، سرمربی باتجربه بیانکونری در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و مدعی شد دست او برای چینش ترکیب یوونتوس برای مسابقه فردا شب چندان باز نیست.

 

مکس آلگری گفت: "لئوناردو بونوچی قطعا فردا غایب است و یکشنبه او  را در سوپرجام ایتالیا خواهیم دید. دنیلو هفته آینده قادر به بازی کردن خواهد بود، لوکا پلگرینی و کایو خورخه سرما خورده بودند و فردا در مقابل ناپولی غایب هستند، اما فدریکو کیه زا و پائولو دیبالا به تمرینات اضافه شدند.

 

1674919

 

در مورد آرتور نیز باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا آخرین تست او منفی است یا خیر. من دو مدافع وسط و سه مدافع کناری در اختیار دارم. خوان کوادرادو نیز کارت زرد دارد، اما ما سه بازی متوالی پیش رو داشته و انتخاب های زیادی نداریم.

 

من باید مهاجمان خود را انتخاب کنم و فدریکو کیه زا در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اما از آنجایی که او و دیبالا از مصدومیت های طولانی بازگشته اند، یکی از آنها در ترکیب ثابت قرار می گیرد. مانوئل لوکاتلی در خط هافبک حضور خواهد داشت و دو نفر از بین وستون مک کنی، آدرین رابیوت و رودریگو بنتانکور در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

 

ما برای انجام این بازی آماده شده ایم. ناپولی پنج امتیاز بیشتر از ما دارد و فوتبال خوبی ارائه می کند. البته اینتر قطعا مدعی فتح اسکودتو است و امیدوارم سیمونه اینزاگی مرا به خاطر این حرف ببخشد، اما امیدوارم اینتر مغلوب شود. باید قدم به قدم پیش رفته و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد."

دیدگاه‌ها