کد خبر : 1802583 | 16 دی 1400 ساعت 01:52 | 21.5K بازدید | 26 دیدگاه

آلکویانو 1 - 3 رئال مادرید؛ کابوس سال قبل تکرار نشد

رئال مادرید در دیداری دشوار در خانه آلکویانو به برتری 1-3 دست یافت.

آلکویانو 1 - 3 رئال مادرید؛ کابوس سال قبل تکرار نشد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که یک سال قبل و در شبی عجیب در کوپا دل ری مغلوب همین آلکویانو شده بود، امشب نیز برای کسب پیروزی مقابل این تیم سختی های فراوانی را متحمل شده و در نهایت 1-3 به برتری رسید.

 

بر خلاف انتظار آلکویانو بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی ضربه بلانکو می توانست بعد از برخورد به بازیکنان رئال وارد دروازه این تیم بشود، اما ادواردو کاماوینگا روی خط توپ را برگرداند و دروازه را نجات داد.

 

دقایقی بعد اسکودرو بعد از حرکت از سمت چپ به عمق با ضربه خود دروازه رئال مادرید را تهدید کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 35 ضربه ایستگاهی بلانکو از فاصله ای قابل توجه می توانست وارد دروازه رئال مادرید شود، اما آندره لونین هوشیار نشان داده و این ضربه را دفع کرد.

 

1680223

 

1680229

 

اما در اواخر نیمه اول این رئال مادرید بود که موفق شد گل اول را به ثمر برساند. روی ارسال کرنر از سوی رودریگو از سمت چپ، این ادر میلیتائو بود که با پروازی بلند و با ضربه سر دروازه آلکویانو را باز کرد. در ادامه موقعیت خاصی روی دروازه ها خلق نشد و در نهایت نیمه اول با برتری 0-1 رئال مادرید به اتمام رسید.

 

تیم میزبان نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با نفوذ اندی از سمت چپ فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او از زاویه ای دشوار در اختیار لونین قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 66 آلکویانو به گل تساوی دست یافت. دنی وگا با حرکتی تماشایی از سمت چپ وارد محوطه شده و با ضربه محکم و دقیق از زاویه ای دشوار توانست دروازه رئال مادرید را باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

 

اما دقایقی بعد این رئال مادرید بود که به صورت اتفاقی به گل دوم دست یافت. ارسال عرضی ادن هازارد با ضربه مارکو آسنسیو از پشت محوطه همراه شد و شوت این بازیکن بعد از برخورد بت مدافع حریف تغییر جهت داده و وارد دروازه شد.

 

اما در دقیقه 78 رئال به گل سوم هم دست یافت. ناهماهنگی عجیب مدافعان آلکونیا باعث شد ایسکو در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و ضربه او بعد از برخورد به خوزه خوان، دروازه بان آلکونیا وارد دروازه این تیم شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و آلکویانو 1-3 مغلوب رئال مادرید شد.

دیدگاه‌ها