کد خبر : 1802623 | 16 دی 1400 ساعت 23:45 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره برزیلی بارسا شاگرد استیون جرارد می شود؟

اسپورت از احتمال توافق بارسلونا با استون ویلا برای انتقال فیلیپ کوتینیو به این تیم خبر داد.

ستاره برزیلی بارسا شاگرد استیون جرارد می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا به یک معضل برای باشگاه کاتالانی و البته خود این بازیکن تبدیل شده است. در واقع فرصت‌هایی که در طول این فصل به ستاره برزیلی رسیده نیز کافی نبوده تا او بتواند فرم خوبی از خود در نوکمپ به نمایش بگذارد و هیچ نشانی از آن فیلیپه کوتینیو دوران حضور در لیورپول در او دیده نمی شود. 

 

اما مشکل وقتی برای بارسلونا جدی تر می شود که بدانیم آنها برای ثبت قرارداد خرید جدید خود یعنی فران تورس نیازمند این هستند که از دست برخی بازیکنان خود که ژاوی هرناندز نسبت به آنها اعلام بی‌نیازی کرده، خلاص شوند که فیلیپ کوتینیو یکی از مهمترین آنها محسوب می‌شود.

 

 

1668149

 

 

در واقع بارسا قصد دارد هر طور که شده در نقل و انتقالات زمستانی از دست ستاره برزیلی خلاص شود. در این بین طی روزهای گذشته از دو تیم لیگ برتری آرسنال و نیوکاسل به عنوان محتمل‌ترین مقصدها برای فیلیپ کوتینیو نام برده شد اما حالا اسپورت ادعای جدیدی را درباره این بازیکن مطرح کرده است. بر اساس ادعای این منبع کاتالانی مذاکرات بین دو باشگاه بارسلونا و استون ویلا برای انتقال قرضی فیلیپ کوتینیو آغاز شده و پیشرفت قابل توجهی در آن وجود دارد. اسپورت همچنین ادعا کرده که بارسا قصد دارد بند خرید اجباری را در قرارداد این بازیکن قرار دهد تا کوتینیو دیگر به نوکمپ بازنگردد.

دیدگاه‌ها