کد خبر : 1802669 | 16 دی 1400 ساعت 16:41 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: مانوئل گفت در پست تو بازیکنان بهتری داریم

واکنش لژیونر هندبال به شایعه انصراف از تیم ملی

یکی از لژیونرهای هندبال ایران به شایعه انصرافش از همراهی تیم ملی واکنش نشان داده و می گوید اصلا از سوی سرمربی اسپانیایی دعوت نشده است.

واکنش لژیونر هندبال به شایعه انصراف از تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، شاهو نصرتی ملی پوش و لژیونر سنندجی هندبال ایران که در حال حاضر در باشگاه بوزائو در لیگ رومانی مشغول بازی است در واکنش به عدم دعوت به تیم ملی هندبال جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: نه مصدوم هستم و نه برای حضور در تیم ملی بهانه آورده‌ام. همیشه با افتخار پیراهن تیم ملی را پوشیدم و در مسابقات مختلف برای سرافرازی وطنم به میدان رفته‌ام اما در این مقطع تصمیم‌ کادر فنی بود که در کنار تیم ملی نباشم.


وی افزود: با مانوئل سرمربی تیم ملی صحبت کردم. او به من گفت در پستی که بازی میکنم چندین بازیکن خوب دارد و باید ابتدا آن‌ها را ارزیابی کند. اگر آنها انتخاب شدند و در ترکیب نهایی قرار گرفتند من نمیتوانم به تیم ملی دعوت شوم، اما در غیر این صورت می‌توانم تیم ملی را همراهی کنم و در پایان مشخص شد در پستی که من قرار دارم بازیکنان بهتری وجود دارد که شایسته حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.


نصرتی در جواب به این سوال که برخی‌ها می‌گویند لژیونر ها به تیم ملی پشت کرده‌اند، گفت: هیچ‌گاه به تیم‌ ملی پشت نکرده ام و هر موقع که کادرفنی تیم ملی تشخیص داده که می‌توانم کمک کنم حاضر شدم و در آینده نیز حتما اگر تصمیم کادر فنی حضورم در تیم ملی باشد با افتخار بازی خواهم کرد. نمی‌دانم چرا عده ای دنبال حواشی هستند و همه چیز را به هم ربط می‌دهند.


عضو سابق تیم ملی و باشگاه بوزائو رومانی در پایان افزود: کار تیم ملی برای رقابت های قهرمانی آسیا در عربستان سخت است. بازیکنان جوانی که به تیم ملی دعوت شده اند بسیار با انگیزه هستند و من هم برای آن‌ها ارزوی موفقیت دارم. امیدواریم یکبار دیگر هندبال ایران به جام جهانی صعود کند و بازیکنان ایرانی بیش از پیش دیده شوند.

دیدگاه‌ها