کد خبر : 1802694 | 16 دی 1400 ساعت 17:45 | 16.3K بازدید | 9 دیدگاه

گزارش؛

عواقب یک دیدار جنجالی؛ آرسنال جریمه شد

باشگاه آرسنال به دلیل بدرفتاری بازیکنان و هوادارانش در جریان بازی جنجالی مقابل سیتی جریمه شد.

عواقب یک دیدار جنجالی؛ آرسنال جریمه شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی 1-2 سیتیزن‌ها به پایان رسید.

این دیدار حواشی زیادی به همراه داشت، اعتراضات به تصمیم‌های داوری، اعلام پنالتی به سود سیتی، اخراج بازیکن آرسنال و گل پیروزی‌بخش شاگردان پپ گواردیولا در دقایق پایانی بازی باعث شد که هواداران آرسنال به شدت خشمگین شوند.

 

 

1679340

 

 

همین موضوع منجر به پرتاب بطری، دستمال توالت و وسایل دیگری به سوی رودری، هافبک منچسترسیتی، در دقیقه 93 از سوی جایگاه هواداران آرسنال شد. ماموران حاضر در صحنه بلافاصله این بازیکن را دور کردند اما استوارت اتول، داور این دیدار، در گزارش بازی به این موضوع اشاره کرده است.

تصاویر تلویزیونی نشان داد که تعداد زیادی بطری در کنار پرچم کرنر وجود داشت که از سوی هواداران توپچی‌ها به سمت زمین پرتاب شده بود. در تصاویر منتشر شده همچنین مشخص است که این اشیای پرتاب شده به سوی زمین حداقل با یکی از بازیکنان سیتی که ژوائو کانسلو بود برخورد کرده است.

 

 

1680378

 

 

همچنین بازیکنان آرسنال پس از اعلام پنالتی به سود سیتی کنترل خود را از دست دادند و در عرض چند دقیقه جریان بازی به طور کامل از دست آنها خارج شد. آنها باور داشتند که داور باید پیش از آن پنالتی‌ای را به سود آنها اعلام می‌کرد تا بازی 0-2 به سود این تیم شود. اتفاقی که در نهایت رخ نداد. گابریل مدافع آرسنال نیز در فاصله دو دقیقه، دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد.

 

 اتحادیه فوتبال انگلیس بر اساس گزارش بازی که از سوی داور به دستش رسید، نسبت به اتفاقات رخ داده در جریان این دیدار تصمیم‌گیری کرد و امروز اعلام شد که آرسنال ضمن پذیرش اشتباه بازیکنان و هوادارانش در جریان بازی با سیتی، 20 هزار پوند جریمه شده است.

 

دیدگاه‌ها