کد خبر : 1802735 | 17 دی 1400 ساعت 09:23 | 5.6K بازدید | 4 دیدگاه

آلگری: یوونتوس بسیار عجولانه بازی کرد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از تساوی برابر ناپولی مدعی شد که بازیکنانش تیمش در تصمیمات‌شان در این بازی عجولانه عمل کردند.

آلگری: یوونتوس بسیار عجولانه بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ ایتالیا به مصاف ناپولی رفت  و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

ناپولی در حالی در این بازی حاضر شد که 9 بازیکن و مربی تیمش را به دلیل ابتلا به کرونا، مصدومیت، محرومیت یا حضور در مسابقات جام ملت‌های آفریقا در اختیار نداشت اما یووه نتوانست آنطور که باید و شاید در این بازی تاثیرگذار ظاهر شود.

آلگری پس از پایان بازی به DAZN گفت:« این بازی از نظر پست به پست کاملا پایاپای بود و ناپولی چهار بازیکن از تیم اولش را در اختیار نداشت. ما بازی قبل شش بازیکن در اختیار نداشتیم، بنابراین این اتفاقاتی است که رخ می‌دهد. ما این شانس را داشتیم که پیش بیفتیم اما بی‌دقت بودیم و در محوطه جریمه حریف عجولانه تصمیم گرفتیم. وقتی توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم هم بار دیگر عجول ظاهر شدیم.»

 

1673205

 

این مربی ایتالیایی در عین حال سعی کرد انتقاد زیادی را متوجه شاگردانش نکند و اظهار داشت:« باید از بعد مثبت قضیه به این شرایط نگاه کنیم که توانستیم یک امتیاز به دست بیاوریم. من دوست دارم در یک سوم هجومی آرام‌تر باشیم و بیشتر تمرکز کنیم اما بعضی از این موارد به شخصیت بازیکنان نیز مربوط می‌شود.»

او همچنین به تمجید از عملکرد بازیکنان تیم حریف پرداخته و اضافه کرد:« ناپولی پاسورهای بسیار خوبی در ترکیبش دارد. ما بدون شک باید در بعضی نقاط تا حد زیادی پیشرفت کنیم اما  در مجموع هر دو تیم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.»

آلگری درباره ضعف تیمش در زمینه گلزنی گفت:« ما در جدول پنجم هستیم اما فقط 28 گل زدیم، بنابراین می‌دانیم که باید روی این موضوع کار کنیم. بازیکنان بسیار هجومی و متمرکز هستند و ما فقط باید این جنبه از بازی تیم را بهبود ببخشیم، بازی را در  دست بگیریم و بتوانیم صبور باشیم. ما نباید مدام به دنبال ارسال توپ بلند یا پیشروی با سرعت باشیم. همه چیز به پاسکاری و بازیسازی مربوط است.»

دیدگاه‌ها