کد خبر : 1802737 | 17 دی 1400 ساعت 09:39 | 6.5K بازدید | 10 دیدگاه

مورینیو: از داوری و عملکرد بازیکنانم راضی نیستم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از شکست برابر میلان از عملکرد داوری و البته بازیکنان تیمش انتقاد کرد.

مورینیو: از داوری و عملکرد بازیکنانم راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ ایتالیا میزبان رم بود و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کند.

دو گل این تیم توسط اولیویه ژیرو از روی نقطه پنالتی و سپس توسط مسیاس روی اشتباه خط دفاعی حریف به ثمر رسید و گل سوم میزبان را نیز رافائل لیائو روی ضدحمله وارد  دروازه رم کرد. تک گل تامی آبراهام هم کمکی به این تیم برای بازگشت به جریان بازی نکرد.

مورینیو پس از بازی در کنفرانس خبری خود به خبرنگاران گفت:« ما حتی وقتی با دو گل عقب بودیم هم همچنان در جریان بازی قرار داشتیم اما وقتی ریک کارسدروپ اخراج شد، کار ما هم تمام شد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که عملکرد ما در سطح بسیار پایینی بود. اگر به دو گل اول نگاه کنید می‌بینید که ما توپ را بسیار بد لو دادیم. امروز واقعا کیفیت خوبی را به نمایش نگذاشتیم. من از داوری یا تیم خودم در بازی امروز راضی نیستم.»

 

1672201

 

این مربی پرتغالی همچنین به انتقاد از عملکرد تیم داوری این بازی پرداخت و اظهار داشت:« تیم داوری و کمک داور ویدیویی هم عملکرد خوبی نداشتند. من دیدم که تامی آرنجش را تکان داد اما این اقدامی داوطلبانه برای متوقف کردن توپ نبود. اگر شما این را پنالتی بگیرید، پس باید خطای روی زانیولو و ایبانز هم پنالتی بگیرید. یا باید هر سه را پنالتی بگیرید یا هیچکدام را.»

کارسدروپ و جانلوکا مانچینی در این بازی اخراج شدند و برایان کریستانته نیز کارت زرد گرفت تا هر سه این بازیکنان در دیدار روز یکشنبه برابر یوونتوس غایب باشند.

مورینیو در این باره اضافه کرد:« ما خواهان یکدست بودن تصمیمات هستیم. به همین دلیل است که فکر می‌کنم سطح داوری پایین بوده و ما از این نظر نیز بدشانس بودیم. داور بازی امروز شخصیت لازم را نداشت و کمک داور ویدیویی مدام می‌خواست در روند بازی دخالت کند.»

دیدگاه‌ها