کد خبر : 1802739 | 17 دی 1400 ساعت 09:57 | 4.8K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: باید بیشتر از فصل قبل امتیاز جمع کنیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، با ابراز رضایت از عملکرد تیمش برابر رم مدعی شد که هدف آنها کسب امتیاز بیشتر از فصل گذشته است.

پیولی: باید بیشتر از فصل قبل امتیاز جمع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در هفته بیستم لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی خود میزبان رم بود و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

پیولی پس از بازی به DAZN گفت:« من مطمئن بودم که امروز بازی خوبی را به نمایش می‌گذاریم. این تیم نیازمند وقفه‌ای برای استراحت بود. این پیروزی نشانه خوبی است که باید ما را در نیم فصل دوم هدایت کند.»

این مربی ایتالیایی درباره شرایط بازیکنانش اظهار داشت:« خوشبختانه چند بازیکن از مصدومیت برگشتند. ربیچ امروز بازی نکرد اما احساس بسیار بهتری دارد. تمرین دادن این بازیکنان باعث افتخار است.. آنها آماده هستند، دوست دارند پیشرفت کنند و به سختی تلاش کنند. من از این بازی راضی هستم اما ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم چون بازی مهم دیگری در فاصله دو روز در پیش داریم.»

 

1669938

 

میلان باید در فاصله کوتاهی از این بازی و در روز یکشنبه به مصاف ونتزیا برود و پیولی از بازیکنانش خواست که تمرکزشان را برای این بازی نیز حفظ کنند.

او در این باره گفت:« این پیروزی بسیار مهم بود اما به شرطی که بتوانیم همین نتیجه را در روز یکشنبه نیز تکرار کنیم. ما هدفی داریم و هدفمان این است که امتیازات بیشتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم. ما آغاز خوبی داشتیم، حالا باید به همین روند ادامه دهیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم.»

او همچنین به تمجید از عملکرد ساندرو تونالی پرداخت و اضافه کرد:« من بازیکنان زیادی را نمی‌شناسم که پس از سال 2000 به دنیا آمده باشند و با همین شخصیت بازی کنند. او در هر دو فاز هجومی و دفاعی عالی بود. هنوز جای پیشرفت دارد و باید به این مسیر ادامه دهد چون بازیکنی مهمی برای ما خواهد شد.»

دیدگاه‌ها