کد خبر : 1802748 | 17 دی 1400 ساعت 11:44 | 66.7K بازدید | 108 دیدگاه

شاگردان محرم در مرحله گروهی؛

سپاهان، برنده‌ حذف سرخابی‌ها از آسیا

حذف دو نماینده فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا نمایندگان ایران در مرحله پلی‌آف به صفر برسد و سپاهان نیز مستقیماً عازم مرحله گروهی شود.

سپاهان، برنده‌ حذف سرخابی‌ها از آسیا

به گزارش "ورزش سه" پس از مدت‌ها گمانه‌زنی‌ها و طرح مسائلی مختلف درباره حذف یا عدم حذف سرخابی‌های پایتخت از لیگ قهرمانان آسیا، سرانجام صبح امروز در خبری رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا حذف دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران اعلام شد تا لیگ قهرمانان آسیا 2022 در غیاب پرسپولیس و استقلال به انجام رسد.

 

به جز سرخابی‌ها، AFC موفق حرفه‌ای برای باشگاه گل‌گهر را هم صادر نکرد تا عملاً تیم‌های مجاز به حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان به عدد 2 برسد؛ فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان. فولادی‌ها که با قهرمانی در جام حذفی مستقیماً به مرحله گروهی رفته بودند اما سپاهان بایستی از پلی‌آف کار خود را آغاز کرد.

 

اما حالا با حذف استقلال و پرسپولیس، سپاهان دیگر نیازی به حضور در مرحله پلی‌آف ندارد و در کنار فولاد در مرحله گروهی قرار خواهد داشت تا ایران با دو نماینده در مرحله گروهی و بدون نماینده در مرحله پلی‌آف فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را آغاز نماید.

 

1680460

فولاد و سپاهان تنها نماینده‌های ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان فصل آینده خواهند بود.

 

 

با حذف نام استقلال از مرحله پلی‌آف و صعود سپاهان با توجه به حذف پرسپولیس به مرحله گروهی، جدول مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به این شرح زیر است:

 

* الغرافه قطر - الجیش سوریه
* التعاون عربستان - نسف قارشی ازبکستان
* بنی یاس امارات - الشرطه عراق
* الشارجه امارات - الزورا عراق

دیدگاه‌ها