کد خبر : 1802789 | 17 دی 1400 ساعت 14:40 | 20.5K بازدید | 9 دیدگاه

آقای مورینیو ممنون که پیشنهاد میلان را قبول نکردی!

هواداران میلان به شکل گسترده ای به اظهارنظر اخیر ژوزه مورینیو واکنش نشان دادند.

آقای مورینیو ممنون که پیشنهاد میلان را قبول نکردی!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم میلان و رم شب گذشته در یک مسابقه بسیار حساس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که نهایتاً این تیم استفانو پیولی بود که با ارائه یک نمایش قابل قبول و حساب شده حریف خود را 3-1 شکست داد تا در صدر جدول به فاصله یک امتیازی همشهری یعنی اینتر برسد.

 

اما ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت هایی را مطرح کرد که خیلی به مذاق هواداران میلان خوش نیامد. جایی که او گفت: "سه سال پیش مربیگری در میلان به من پیشنهاد شد. سه روز به این پیشنهاد فکر کردم اما نهایتاً خوشحالم که تصمیم گرفتم آن را قبول نکنم."

 

 

1680495

 

 

شب گذشته هواداران میلان در طول مسابقه آقای خاص را هو کردند و به نظر می رسد که این مسئله نیز در اظهار نظر مورینیو تاثیر گذار بوده است. مرد پرتغالی یکی از بهترین دوران تاریخ باشگاه اینتر را رقم زد و در فصل 10-2009 با این تیم سه گانه معروف را فتح کرد و به همین خاطر هواداران روسونری خیلی دل خوشی از او ندارد.

 

اما پس از این صحبت‌های شب گذشته مورینیو هواداران میلان در رسانه های اجتماعی از خجالت این سرمربی پرتغالی در آمدند. شاید یکی از جالب ترین توییت ها به یکی از هواداران روسونری مربوط می‌شد که نوشته بود: "آقای مورینیو ممنون که پیشنهاد میلان را قبول نکردی."

دیدگاه‌ها