کد خبر : 1802981 | 18 دی 1400 ساعت 14:37 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

پورحمیدی‌ها در کنار هم

دوقلوهای لیگ برتر در دستگردی (عکس)

حسن و حسین پورحمیدی دو سنگربان تیم های آلومینیوم اراک و پیکان تهران در وضعیت متفاوتی به مصاف هم می روند.

دوقلوهای لیگ برتر در دستگردی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان و آلومینیوم یکی از مسابقات جذاب هفته را در استادیوم پاس قوامین برگزار خواهند کرد. تیم رسول خطیبی به امید توقف مس برابر استقلال، به دنبال پیروزی و بازگشت به رتبه چهارم است و خودروسازان قصد ندارند این فرصت میزبانی را از دست بدهند و آنها نیز به دنبال صعود به جایگاه چهارم جدول رده بندی هستند.

 

یکی از نکات جالب تقابل دو تیم، حضور دوقلوهای پورحمیدی مقابل یکدیگر است. حسین پورحمیدی که در لیگ نوزدهم به استقلال پیوست، فصل قبل برای به دست آوردن فرصت بیشتر راهی آلومینیوم شد و حسابی خوش درخشید. او امسال نیز یکی از رکوردداران کلین شیت در لیگ برتر است و امروز برادرش را مقابل تیم خود می بیند.

حسن پورحمیدی برادر دوقلوی حسین عضو تیم پیکان است که البته در دیدار امروز روی نیمکت تیمش نشسته است. او نیز به مانند حسین فوتبالش را از تیم استقلال خوزستان آغاز کرد و سپس راهی شهرداری ماهشهر و ملوان شد و اکنون نیز عضو تیم پیکان است ولی با تشخیص مجتبی حسینی، امروز فرهاد مجدکرمانشاهی همچون دیدارهای گذشته درون دروازه خودروسازان ایستاده است.

 

1680711

 

حسن پورحمیدی در این فصل و در دیدار حساس برابر پرسپولیس فرصت حضور در دروازه پیکان را به دست آورد که نتوانست از آن استفاده کند و خودروسازان تن به شکست دادند. حالا او از روی نیمکت نظاره گر کار برادرش در تیم حریف و رقیبش مجدکرمانشاهی در تیم خودش است.

دیدگاه‌ها