کد خبر : 1803050 | 18 دی 1400 ساعت 17:59 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

 بهتر است دهم شویم اما ساختار درست شود 

خطیبی: امیدوارم دیگر اینطوری بازی نکنیم

سرمربی آلومینیوم معتقد است تیم پیکان بهتر از آلومینیوم بازی کرده و حتی می‌توانست برنده بازی باشد.

خطیبی: امیدوارم دیگر اینطوری بازی نکنیم

به گزارش ورزش سه، رسول خطیبی پس از تساوی ۱-۱ مقابل پیکان درباره این بازی بیان کرد: نیمه اول و یک زمانی از نیمه دوم تیم پیکان واقعا شرایط خوبی در بازی داشت و من فکر می‌کنم امروز شرایط ما خیلی جالب نبود. همانطور که هفته قبل ما خیلی خوب بازی کردیم، امروز برعکس بود و تیم پیکان حتی می‌توانست بازی را ببرد و واقعا خوب بازی کردند. 

 

او ادامه داد: توانستیم جلوی مسائل تاکتیکی که گفته بودیم را توانستیم بگیریم ولی از لحاظ بار فنی فکر می‌کنم بیشتر تیم پیکان بود که از لحاظ فوتبالی بهتر از ما بود. هر دو تیم روی اتفاقات گل زدند؛ هم پیکان که ضربه ایستگاهی شد و برگشت و همان توپ را ما خودمان لو دادیم و اشتباه فردی بود که به گل رسیدند و ما هم در نیمه دوم با اینکه تمام راه ها را بسته بودند توانستیم از طریق یک ایستگاهی که گیرمان آمد از موقعیت استفاده کنیم. به تیم پیکان و آقای حسینی تبریک می‌گویم. واقعا خوب بازی کردند و قابل احترام هستند. امیدوارم ما هم دیگر چنین بازی انجام ندهیم.

 

سرمربی آلومینیوم در واکنش به اینکه بازیکنان تیمش پس از نتیجه گیری خوب تحت فشار رفتند، توضیح داد: این شرایط در هفته های قبل برای ما اتفاق افتاد و اکثر بازیکنان جوان هستند و فقط سه چهار بازیکن بازیکن با تجربه داریم و انتظارات نباید از آلومینیوم بالا برود. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و تا الان هم از بچه ها راضی هستیم و اگر کار خودشان را بدون استرس انجام بدهند قطعا همین روند را ادامه می‌دهیم و الان از جایگاه‌مان راضی هستیم. انشاالله به هدفی که داریم که جزو نیمه بالای جدول باشیم برسیم. تا الان که این اتفاق افتاده و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

 

او با اشاره به فشرده بودن بازی ها عنوان کرد: بازی ها پرفشار است. بازی قبلی ما بازی سنگینی بود و بچه ها با اینکه ریکاوری خوبی داشتند، زمان اجازه نمی‌دهد که هم ریکاوری کنیم هم به مسائل فنی برسیم چون فاصله بازی ها کم است. امیدوارم هر چه زودتر نیم فصل شود چون بازیکنان در این حالت بیشتر مصدوم می‌شوند. الحمدلله ما یک آقای نقی زاده را داریم ولی تیم های دیگر هر کدام سه چهار مصدوم دارند. این دو سه بازی هم باید بگذرد تا برای مسائل فنی هم وقت بگذاریم.

 

خطیبی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود ورزشگاه دستگردی با هزینه انتقال او به هامبورگ ساخته شده است، اظهار داشت: فکر می‌کنم که اینجا یک زمین خاکی بود. ما در جاهای دیگر تمرین می‌کردیم که زمین اینجا را کاشتند و به اینجا آمدیم که آنجا خیلی ترافیک بود. بعد ما با هامبورگ قرارداد بستیم و مسئولین با همان هزینه ای که از هامبورگ گرفتند این استادیوم و سکو ها و رختکن هایش را درست کردند و خدا را شکر یک قدمی برای فوتبال برداشتیم. البته مسئولین هم آن زمان خیلی زحمت کشیدند.

 

او در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و مشکلات پیش آمده بیان کرد: من دوازده سال پیش صحبت کردم و گفتم شما می‌گویید فوتبال عربی و فوتبال امارت و فوتبال قطر؛ الان آنها کجا هستند و ما کجا. بحث فوتبال ملی جداست چون ما بازیکنان با کیفیتی داریم و بازیکنان با خلاقیت فردی و کیفیت فنی که دارند نتیجه می‌گیرند ولی در بحث باشگاه ها آنها از ما جلو زدند و از لحاظ ساختاری هم فکر می‌کنم از اروپا هم جلوتر هستند. آن زمان که من در امارات بازی می‌کردم ساختار آن زمان امارات بهتر از الان ما بود. مسئولین ما فقط می‌گویند بازی ها برگزار شود و یک تیم قهرمان شود و یک تیم به آسیا برود. ساختار ما از لحاظ مدیریتی ضعیف است. اگر مدیرعاملی بیاید و تیم را دهم کند ولی برای باشگاه ساختار درست کند مدیر خوب آن است. 

 

خطیبی در پایان گفت: مدیریت ما اینطور است که نتیجه بگیریم و محبوب شویم و بقیه مسائل هر اتفاقی می‌افتد و بدهی ها می‌ماند و پول نمی‌دهند. فقط یک محبوبیت بماند که من قهرمان شدم. پس ساختار چی؟ اگر تیم من دهم شود ولی مدیریت و هیات مدیره ساختار درست کند بهتر است که الحمدلله مدیریت ما این کار را می‌کند و کمپ می‌زنند و تصویب هم شده است ولی اگر تیمم قهرمان شود و به آسیا برود اما ساختار نداشته باشیم آن مدیر، مدیر نیست‌.

دیدگاه‌ها