کد خبر : 1803131 | 18 دی 1400 ساعت 20:47 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

این مهاجم راه گلزنی به بالانشین‌ها را بلد است(عکس)

مهاجم جوان پیکان یکبار دیگر برابر یکی از بالانشینان جدول رده بندی لیگ گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا کوشکی بدون تردید یکی از پدیده های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال ایران است. این مهاجم 21 ساله که جزو نفرات ثابت تیم ملی امید در راه المپیک بعدی نیز محسوب می‌شود، این روزها در ترکیب پیکان خوش می‌درخشد و یکی از انتخاب های اصلی مجتبی حسینی برای مسابقات مختلف محسوب می‌شود.


کوشکی که از تکنیک خوبی نیز برخوردار است در ترکیب پیکان نقش مهمی را ایفا می‌کند اما مساله ای که او را در هفته های گذشته متمایز کرده گل های حساسش مقابل تیم های بالانشین جدول رده‌بندی است.


این مهاجم جوان که پیش از این مقابل پرسپولیس و سپاهان برای پیکان گل زده بود، امروز در مصاف با آلومینیوم اراک نیز تک گل تیمش را به ثمر رساند.


کوشکی در دقیقه 31 روی توپ گیری خوبی که خودش روی خط محوطه جریمه انجام داد و توپ را به ابراهیم صالحی رساند، در ادامه دوباره صاحب توپ شد و توانست با ضربه ای دقیق دروازه آلومینیوم را باز کند و برای تیمش مثمرثمر واقع شود.


این بازیکن در چند صحنه دیگر نیز با دریبل ها و نفوذ های خوب خود مدافعان تیم اراکی را آزار داد. البته که بازیکنان پیکان قدر گل او را ندانستند و در ادامه روی یک لحظه غفلت دروازه شان باز شد و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

 

 

 

عکس‌ها: حامد عراقی

دیدگاه‌ها