کد خبر : 1803159 | 18 دی 1400 ساعت 22:12 | 19.1K بازدید | 3 دیدگاه

خودمان بازی با مس را سخت کردیم

مهدی‌پور: دربی هم باید آن صحنه را پنالتی می‌گرفتند

هافبک استقلال می‌گوید پنالتی دوم روی رودی ژستد مثل دربی بوده و آن صحنه نیز مثل امروز باید پنالتی گرفته می‌شد.

مهدی‌پور: دربی هم باید آن صحنه را پنالتی می‌گرفتند 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور بعد از برد 3 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنجان و حفظ صدرنشینی تیمش گفت: بازی خیلی سختی بود؛ البته خودمان بازی را برای خودمان سخت کردیم. با اینکه مس رفسنجان تیم منسجم و خوبی است ولی بازی می‌توانست خیلی راحت‌تر از این باشد.


او ادامه داد: خداراشکر که پیروز شدیم و 3 امتیاز را گرفتیم. باید می‌بردیم تا صدرنشین بمانیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.


هافبک استقلال با اشاره به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: این اتفاق خیلی بدی است که نمی‌توانیم در آسیا باشیم، ولی از دست بازیکنان و کادرفنی کاری بر نمی‌آید و ربطی به ما ندارد. 


مهدی‌پور همچنین گفت: اگر در آسیا شرکت کنیم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و کسانی که باعث این اتفاق شدند باید پاسخگو باشند.


هافبک استقلال در خصوص اینکه محمد ربیعی اعلام کرده پنالتی دوم استقلال مثل صحنه مشکوک دربی 97 بوده و چون آن را پنالتی نگرفتند، امروز هم نباید اعلام می‌شد، گفت: صحنه دربی هم صددرصد پنالتی بود و تمام کارشناسان گفتند. نمی‌شود که چون آن بازی پنالتی را نگرفتند امروز هم نگیرند. 


مهدی‌پور افزود: امروز زاویه من و داور شبیه هم بود و بازیکن ما را صددرصد زدند. دقیقا هم شبیه صحنه دربی بود، مـتأسفانه آن را نگرفتند اما امروز داور شجاعت به خرج داد و پنالتی را گرفت.

دیدگاه‌ها