کد خبر : 1803160 | 18 دی 1400 ساعت 22:15 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

زمین آزادی را قبول ندارم 

شریفات: فرصتی برای تاکتیک نداریم

هافبک آلومینیوم پس از تساوی مقابل پیکان نسبت به چمن ورزشگاه دستگردی و غیرحرفه ای بودن فوتبال ایران اعتراض کرد.

شریفات: فرصتی برای تاکتیک نداریم 

به گزارش ورزش سه، اسماعیل شریفات هافبک تیم آلومینیوم پس از توقف این تیم در مقابل پیکان در یک بازی بیرون از خانه در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی عنوان کرد: بازی آنطور که باید و شاید لذت بخش نبود و سرد بود و موقعیت زیادی نداشت. زمین خیلی در بی کیفیتی بازی موثر بود. من خودم از بازی لذت نبردم.

 

او در خصوص کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی توضیح داد: زمین وحشتناک سفت بود. همه بعد از گرم کردن کفش هایمان را عوض کردیم. ما فقط اسم‌مان حرفه ای است و حتی یک زمین درست حسابی هم نداریم. به نظر من اراک و فولاد و سپاهان بهترین زمین ها را دارند. من حتی زمین آزادی را هم قبول ندارم و به نظر من خوب نیست. 

 

بازیکن آلومینیوم در واکنش به اینکه تبعات این مسائل حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا بود، بیان کرد: من نمی‌خواهم درباره این موضوع حرف بزنم ولی بهرحال همه چیزمان باید حرفه ای باشد. اگر بخواهیم یک لیگ حرفه ای برگزار کنیم باید همه چیزمان حرفه ای باشد. ما فقط شماره هایمان حرفه ای است که انگلیسی نوشته شده است.

 

شریفات در پایان درباره تاثیر فشردگی مسابقات روی بازیکنان تیم اظهار داشت: واقعا خیلی فشار می‌آید. ما الان پنج شش بازیکن هستیم که همه بازی ها را بازی کرده‌ایم، لیگ را بازی کردیم و دو بازی خیلی حساس با سپاهان هم داریم که آن هم چهار روز چهار روز است. مسلما خیلی فشار به بچه ها می‌آورد. الان فقط ریکاوری درست و یک آنالیز می‌کنیم وگرنه اصلا وقت تمرین کردن نداریم که بخواهیم یک‌ تاکتیکی را انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها