کد خبر : 1803272 | 19 دی 1400 ساعت 13:05 | 58.2K بازدید | 128 دیدگاه

تروور سینکلر:

سیتی چه شانسی آورد رونالدو را جذب نکرد!

تروور سینکلر، مهاجم سابق منچسترسیتی از عدم انتقال کریستیانو رونالدو به این تیم خوشحال است.

سیتی چه شانسی آورد رونالدو را جذب نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل تابستان و هنگامیکه شایعات جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس به اوج رسید، ابتدا از منچسترسیتی به عنوان مقصد بعدی این بازیکن نام برده شد. اما رونالدو در لحظات آخر تغییر عقیده داده و در نهایت بعد از 13 سال دوباره پیراهن منچستریونایتد را به تن کرد. حالا تروور سینکلر، مهاجم سابق سیتی که از سال 2003 و طی چهار سال 98 بار برای این تیم به میدان رفت، معتقد است بازیکنی مانند رونالدو فقط فکر خودش است و چنین انتقالی برای باشگاه مفید نخواهد بود.

 

تروور سینکلر گفت: "فکر می کنم که منچسترسیتی با عدم خرید کریستیانو چه شانسی آورد و من واقعا چنین عقیده ای دارم. به برخی از بازیکنان منچستریونایتد مانند جیدون سانچو و مارکوس راشفورد نگاه کنید که برای رسیدن به فرم ایده آل تلاش می کنند. رونالدو باید از نقش خود در باشگاه آگاهی داشته باشد. شما یک بازیکن بوده و توسط باشگاه فوتبال استخدام شده اید، پس گاهی دهان خود را ببندید و این وظیفه شماست.

 

1677898

 

فکر می کنم رونالدو مشکلات زیادی را برای باشگاه خود ایجاد می کند. کاری به آمار ضعیف رونالدو در گلزنی در بازی های اخیر ندارم، اما این یک واقعیت است که وقتی اوله گونار سولسشر از یونایتد جدا شد، مایکل کریک در یک مسابقه ترجیح داد رونالدو را نیمکت نشین کند.

 

من احساس می‌کنم جذب بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو تنها وجهه و ظاهر خوبی دارد، اما او خیلی خرید مفیدی برای یک تیم نخواهد بود. رونالدو فقط به آنچه که یک باشگاه می تواند برایش انجام دهد فکر می کند و این رویه به سود آن تیم نیست."

دیدگاه‌ها