کد خبر : 1803294 | 19 دی 1400 ساعت 15:11 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک پرچم و گل سوخته آلومینیوم (عکس)

اعلام یک آفساید موجب شد تا آلومینیوم نتواند در نیمه اول دیدار با پیکان به گل برسد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم‌های پیکان و آلومینیوم در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که صحنه‌های داوری زیادی در آن رقم خورد، اما بنابر نظر کارشناسانی که تاکنون درباره این مسابقه اظهار نظر کرده‌اند، تیم داوری تنها یک اشتباه داشته است.

در دقیقه 36 این مسابقه پوریا آریاکیا از سمت چپ زمین نفوذی انجام داد که سرتوپ و ارسال او را اسماعیل شریفات با نفوذ از بین دو مدافع میانی  پیکان و شوت والی تماشایی تبدیل به گل کرد، اما کمک داور اول این مسابقه تصمیم گرفت تا گل را مردود کند و آفساید وینگر راست آلومینیوم را بگیرد.

 

اسماعیل شریفات که در این فصل نمایش خوبی در سمت راست آلومینیوم داشته و دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، در دیدار روز گذشته برابر پیکان هم تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد و حتی دروازه این تیم را باز کرد، اما سعید قاسمی کمک داور اول این بازی پرچم خود را بالا برد تا این گل مردود شود.

 

1681220

 

اراکی‌ها که نسبت به قضاوت دیدارهای اخیرشان معترض شده و بنابر نظر کارشناسان داوری مقابل نساجی مازندران، فجر سپاسی، گل‌گهر سیرجان و استقلال متضرر شده بودند، این هفته هم یک گل به ثمر رساندند که بنابر اعتقاد محمد فنایی و ابراهیم میرزابیگی، دو پیشکسوت و کارشناس داوری کمک داور به اشتباه این گل‌ها را مردود اعلام کرد.

 

میرزابیگی در گفت‌وگو با "ورزش سه" عنوان کرد آفساید از طرف کمک داور به اشتباه اعلام شد و آفساید نبود و اگر یک لحظه مکث می‌کرد، تک به تک در اختیار بازیکن آلومینیوم بود و محمد فنایی هم در کارشناسی داوری خود گفت که کمک داور مسابقه در این صحنه عجله کرد و بازیکن پیکان آفساید را پُر کرده بود.

 

دیدگاه‌ها