کد خبر : 1803374 | 19 دی 1400 ساعت 23:31 | 66.8K بازدید | 18 دیدگاه

اوج هیجان و جذابیت در المپیکو؛

شبی که سری A به دهه ۹۰ برگشت (عکس)

دیدار امشب رم و یوونتوس در المپیکو یادآور دیدارهای هیجان انگیز لیگ ایتالیا در دهه ۱۹۹۰ بود.

شبی که سری A به دهه ۹۰ برگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و یکم رقابت های سری‌آ رم امشب در ورزشگاه المپیکو شهر رم میزبان یوونتوس بود. هر دو تیم در این فصل پر نوسان ظاهر شده بودند اما به دلیل شرایط موجود در جدول به پیروزی در این بازی نیاز مبرم داشتند.

 

این تیم میزبان یعنی رم بود که شروعی عالی داشت و توانست توسط ستاره انگلیسی خود یعنی تامی آبراهام به گل اول دست پیدا کند. با این وجود تنها هفت دقیقه بعد یوونتوس توانست با ضربه فوق العاده زیبای پائولو دیبالا کار را به تساوی بکشاند.

 

 

1681356

 

1681357

 

شروع فوق العاده رم و گل زودهنگام تامی آبراهام جالوروسی را به کسب پیروزی در این مسابقه امیدوار کرد اما در ادامه یوونتوس با ضربه دیدنی پائولو دیبالا خیلی زود کار را به تساوی کشاند.

 

اما اوج جذابیت این بازی در نیمه دوم بود. جایی که تیم ژوزه مورینیو در عرض پنج دقیقه موفق شد دو بار توسط هنریک میخیتاریان و لورنزو پلگرینی به گل‌های دوم و سوم دست پیدا کند و با نتیجه 3-1 از حریف خود پیش بیفتد.

 

 

1681353

عملکرد درخشان رم در نیمه دوم و باز کردن دروازه یوونتوس در عرض پنج دقیقه توسط میخیتاریان و پلگرینی

 

اما این تازه آغاز ماجرا بود چرا که آتش بازی یوونتوس شروع شد و این تیم توانست در فاصله هفت دقیقه سه بار دروازه رم را توسط مانوئل لوکاتلی، آلوارو موراتا و دی شیلیو باز کند و با نتیجه 4-3 پیش بیفتد.

 

 

1681361

 

1681363

 

1681362

بازگشت شگفت انگیز یوونتوس در عرض هفت دقیقه یک شوک بزرگ را به تیم ژوزه مورینیو وارد کرد.

 

کش و قوس های این بازی جذاب و فوق العاده همچنان ادامه داشت و چند دقیقه بعد از گل پیروزی بخش یوونتوس این رم بود که می‌توانست کار را به تساوی بکشاند. خطای هند ماتیاس دی لیخت به اعلام پنالتی برای رم و البته اخراج این ستاره هلندی منجر شد. اما وویچک شزنی موفق شد ضربه پنالتی لورنزو پلگرینی را مهار کند.

 

 

1681365

 

1681367


اعلام خطای هند ماتیاس دی لیخت، اخراج این بازیکن از زمین مسابقه و نهایتا دریافت پنالتی لورنزو پلگرینی توسط ویچک شزنی آخرین اتفاق مهم این فوتبال بی نظیر بود.

 

نهایتاً در ادامه بازی حملات رم برای به ثمر رساندن گل تساوی بی نتیجه ماند تا در دیداری که همه چیز داشت و از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود، یوونتوس به یک پیروزی ارزشمند و فوق العاده دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها