کد خبر : 1803377 | 19 دی 1400 ساعت 23:56 | 24.5K بازدید | 6 دیدگاه

مورینیو: بازیکنان رم ذهنیت ضعیفی دارند

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، معتقد است تیمش 70 دقیقه عملکرد فوق العاده ای داشته است.

مورینیو: بازیکنان رم ذهنیت ضعیفی دارند

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو امشب یکی از تلخ ترین شکست های دوران مربیگری خود را تجربه کرد. رم که نمایش قابل قبولی مقابل یوونتوس ارائه داد و حتی در آغاز نیمه دوم با نتیجه 3-1 از حریف خود پیش افتاد نهایتاً سه گل دریافت کرد و 4-3 شکست خورد. این اتفاق در حالی رخ داد که رمی ها یک ضربه پنالتی را هم توسط لورنزو پلگرینی از دست دادند.

 

 

1681371

 

 

ژوزه مورینیو در پایان بازی گفت: "ما 70 دقیقه کنترل کامل بازی را در اختیار داشتیم. تیم واقعاً خوب بازی کرد و ذهنیت فوق العاده ای را داشت،  ما قوی شروع کردیم. ما ایده کنترل سرعت و گرفتن ابتکار عمل داشتیم. 70 دقیقه خیلی خوب بود، سپس این فروپاشی روانی برای ما رخ داد.

 

3-2ما را کشت و از آنجا به بعد شرایط سخت شد. من به بازیکنان گفتم، اگر بازی در دقیقه 70 تمام می شد، عملکرد فوق العاده ای بود اما  متأسفانه، آن موقع تمام نشد."

 

 

1681370

 

 

مورینیو در ادامه گفت: "من روی نیمکت هم محدودیت هایی دارم، گزینه های زیادی وجود ندارد.  نایلز به تازگی وارد تیم شده است، ما قطعا یک بازیکن دیگر را هفته آینده خواهیم آورد. من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم. ما به آنها اجازه دادیم کار را 3-2 کنند و در این شرایط کار مقابل تیم قدرتمندی مانند یوونتوس دشوار می‌شود. با این حال این جا بازیکنانی حضور دارند که ذهنیت ضعیفی دارند و این مسئله در چنین شرایطی مشکل‌ساز می‌شود."

دیدگاه‌ها