کد خبر : 1803385 | 20 دی 1400 ساعت 01:09 | 164.4K بازدید | 40 دیدگاه

در شب درخشش دروازه‌بان‌ها؛

پونفرادینا مدیون شیرجه یک‌دستی عابدزاده(عکس)

پونفرادینا با نمایش خوب دروازه‌بان ایرانی خود توانست یک امتیاز برابر ساراگوسا کسب کند.

پونفرادینا مدیون شیرجه یک‌دستی عابدزاده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر عابدزاده پس از اینکه در دو دیدار گذشته پونفرادینا حضور نداشت و در لیست تیمش هم قرار نگرفته بود، یکشنبه شب در چارچوب مسابقات هفته بیست و سوم لالیگا ۲ اسپانیا و در بازی مقابل ساراگوسا رده هجدهمی که از ساعت ۲۳ در استادیوم ال تورالین آغاز شد، به ترکیب تیمش بازگشت.

 

در نیمه اول ساراگوسا هیچ شوتی در چارچوب امیر عابدزاده نزد و در سمت مقابل نیز چهار حمله خطرناک پونفرادینا ثمری نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل ۴۵ دقیقه ابتدایی را پشت سر بگذارند.

 

 

1681380

 

 

اولین و جدی‌ترین موقعیت ساراگوسا در دقیقه ۵۴ شکل گرفت، اما شوت محکم فرانچو را امیر عابدزاده به خوبی مهار کرد تا دروازه پونفرادینا بسته بماند.

 

در دقیقه ۷۲ توپ ارسالی از روی کرنر برای ساراگوسا بازهم نتیجه‌ای به همراه نداشت و دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا این سانتر را در اختیار گرفت و بازی را به گردش انداخت.

 

 

1681383

 

بهترین واکنش امیر عابدزاده در دقیقه ۷۴ اتفاق افتاد؛ جایی که توپ ارسالی وینگر چپ ساراگوسا با پای راست بدون اینکه برخوردی با بازیکنان دو تیم داشته باشد، با یک چرخش غیرمنتظره به سمت دروازه پونفرادینا می‌رفت ولی در حالی که توپ در آستانه گل شدن بود، امیر عابدزاده با شیرجه تماشایی، توپ را با دست چپ خود دفع کرد.

 

1681391

 

1681392

این لحظه سیو تک  دست عابدزاده است؛ جایی که او روی ارسالِ شبیه به شوت بازیکن ساراگوسا غافلگیر نشد و دروازه تیمش را با این شیرجه تماشایی و دفع توپ با دست چپ نجات داد

 

عابدزاده در ادامه مسابقه هم بیکار نبود و در دقیقه ۸۱ ضربه سر آلوارو، مهاجم بلندقامت ساراگوسا را جمع کرد و دومین واکنش مهم خود را در دقیقه ۲+۹۰ داشت که نگذاشت پپ جاواریا در لحظات پایانی گل برتری تیمش مقابل پونفرادینا را به ثمر رساند تا به قول گزارشگر بازی، با این سیو مهم تیمش را از شکست نجات بدهد.

 

پونفرادینا در شبی که امیر عابدزاده دروازه خود را بسته نگه داشت و مثل گلر حریف درخشان ظاهر شد، به تساوی بدون گل خانگی مقابل ساراگوسا رضایت داد تا ۳۸ امتیازی شود و بدون تغییر جایگاهش در رتبه پنجم جدول لالیگا ۲ اسپانیا بماند.

 

1681381

 

امیر عابدزاده در دیدار مقابل ساراگوسا که نوزدهمین بازی فصل خود در لالیگا ۲ اسپانیا را برای پونفرادینا انجام می‌داد، سه بار جلوگیری از گل خوردن، دو مهار شوت، ۴۲ لمس توپ، ۲۲ پاس با دقت ۷۱درصدی و یک دفع توپ داشت.

دیدگاه‌ها